۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۴
کد خبر: 81788146
T T
۰ نفر
مرگ ناگهانی هادی نوروزی جزو موارد نادر بود

رشت- ایرنا- سرپرست فدراسیون پزشكی ورزشی گفت: مرگ ناگهانی هادی نوروزی كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران جزو موارد نادر بود.

محمد تقی خوانی عصر سه شنبه در حاشیه دیدار با مدیركل اداره ورزش و جوانان استان گیلان افزود : مرحوم نوروزی ورزشكاری سالم ، بااخلاق و بی حاشیه بود .
وی اظهار كرد : گزارش مكتوبی از دلیل درگذشت مرحوم نوروزی از سوی فدراسیون فوتبال و یا باشگاه پرسپولیس برای ما ارسال نشده اما مرگ ناگهانی دلایل متعدد علمی دارد .
وی ادامه داد : بروز مرگ ناگهانی در ورزشكارانی كه سالم هستند و هیچگونه سابقه مصرف مواد نیروزا یا استروئیدهای آنابولیك و غیره را ندارند ، جزو موارد نادر است كه مرحوم نوروزی از آن دسته بود.
سرپرست فدراسیون پزشكی ورزشی كشور خاطرنشان كرد : با مشاهده سوابق پزشكی و شناختی كه از مرحوم نوروزی داشتم آن مرحوم ، ورزشكاری سالم ، با اخلاق و بی حاشیه بود كه متاسفانه وی را از دست دادیم .
تقی خوانی در ادامه بیان داشت : این در حالی است كه در تمامی تست های پزشكی پیش از فصل ، هادی نوروزی شاخص های خوبی داشت و اكو و نوار قلب وی هم مشكلی نداشت .
سرپرست فدراسیون پزشكی ورزشی كشور روز سه شنبه برای بازدید از عملكرد هیات پزشكی ورزشی استان گیلان به رشت سفر كرده و در این سفر علاوه بر بازدید از هیات پزشكی ورزشی گیلان ، با مدیركل اداره ورزش و جوانان این استان نیز دیدار كرد .ك/3
7285/6070/1772
۰ نفر