۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۲۲:۳۵
کد خبر: 81786869
T T
۰ نفر
نماينده علي آباد: فضاي مجلس نسبت به وزير راه و شهرسازي مثبت است

گرگان - ايرنا - نماينده مردم شهرستان علي آباد كتول در مجلس شوراي اسلامي فضاي كلي مجلس را نسبت به عملكرد عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي مثبت ارزيابي كرد و گفت: بعيد مي دانم استيضاح وي رأي بياورد.

رحمت اله نوروزي دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: ديدگاه نمايندگان را مثبت ديدم و اعتقاد دارم كه با توجه به فضاي مجلس وزير راه و شهرسازي به فعاليت خود دراين حوزه مهم ادامه دهد.
عضو كميسيون كشاورزي و منابع طبيعي مجلس با بيان اين كه وزير (آخوندي) را موفق، با برنامه و كارآمد مي دانم اضافه كرد: اعتقاد به ثبات در مديريت ايشان دارم و لذا موافق استيضاح نيستم.
نوروزي از جمله دلايل مخالفت خود با استيضاح وزير راه و شهرسازي را برنامه محوري، كلان نگري، تعهد در انجام امور، نظارت بر زيرمجموعه و تشويق سرمايه گذاران داخلي و خارجي در عرصه راه و مسكن و شهرسازي عنوان كرد.
نماينده مردم علي آباد در مجلس شوراي اسلامي افزود: وزير راه و شهرسازي با توجه به توانمندي مي تواند در شرايط پساتحريم تحولات خوبي را در اين وزارتخانه ايجاد كند.
نوروزي همچنين گفت: در صورت تمايل وزير راه و شهرسازي به عنوان نماينده مخالف استيضاح ايشان آمادگي دفاع و سخنراني در تريبون مجلس را نيز دارم.
وي ابراز اميدواري كرد: نمايندگان مجلس در شرايط كنوني با توجه به شعار همدلي و همزباني ملت و دولت از سوي رهبر معظم انقلاب مصالح و منافع ملي را در نظر بگيرند.
نماينده علي آباد همچنين گفت: بنده و مجمع نمايندگان استان گلستان انتظارمان از وزير راه اين است كه طرح راه آهن گرگان - گنبدكاووس را اجرايي و عملياتي كند.
طرح استيضاح عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي با 13 امضا از سوي هيات رييسه مجلس اعلام وصول شده و قرار است جلسه استيضاح فردا (سه شنبه) برگزار شود.
شهرستان علي آباد واقع در استان گلستان با بيش از 132 هزار نفر جمعيت داراي چهار شهر علي آبادكتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوين و 76 روستاست.
6159/6203**1565
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست