۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۲
کد خبر: 81783316
T T
۰ نفر
پايه هاي ملي امنيت ايران به بركات زحمات پليس تحقق يافته است

ساري - ايرنا - امام جمعه محمود آباد با تبريك هفته ناجا و گراميداشت يادوخاطره شهدا و ايثارگران نيروي انتظامي گفت : پايه هاي ملي امنيت ايران به بركت زحمات شبانه روزي پليس تحقق يافته است.

حجت الاسلام والمسلمين سيد داوود موسوي روز شنبه در آيين صحبگاه مشترك يگان هاي نظامي مستقر در محمود آباد افزود : ايران كشوري در حال توسعه است و همواره براي خدشه دار نمودن صلابت و استقلال و عزت ايران احتمال هرگونه تهديد و رويداد امنيتي از سوي دشمنان و مخالفين نظام قابل پيش بيني است ولي به بركت مجاهدت و تلاش ستودني نيروهاي خدوم انتظامي نظم بخشي و امنيتي پايدار در جمهوري اسلامي ايران حاكم است.
خطيب جمعه محمودآباد برخورداري از امنيت در زندگي اجتماعي را از آرمان هاي بشري دانست گفت: ظلم و تهديد و تجاوز همواره عامل نااميدي و تلخ كامي بشر محسوب شده و همواره انسان بدنبال رهايي و آرامش كه در سايه امنيت تحقق مي يابد بوده است.
وي افزود: دين اسلام امنيت را يكي از اصول زندگي در بهره وري از حياط اجتماعي و زمينه ساز تكامل زندگي بشري است.
موسوي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مهمترين ماموريت نيروي انتظامي را حفظ ارزشهاي اسلامي برشمرد و گفت: امروز نيروي انتظامي بايد با هرگونه ناهنجاريهاي كه ارزشهاي انقلاب را خطشه دار مي نمايد برخورد نمايند.
در اين مراسم از تلاشهاي شماري از فرماندهان انتظامي و جانباز جنگ تحميلي تجليل بعمل آمد. ك/2
7326

سرخط اخبار استان‌ها