۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶
کد خبر: 81781796
T T
۰ نفر
سامانه سلامت الكترونيك عملياتي مي‌ شود

تهران - ايرنا- رييس هيات مديره سازمان تامين اجتماعي از عملياتي شدن سامانه سلامت الكترونيك با همكاري بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي ميلاد و شركت رايتل خبر داد.

به گزارش ايرنا از سازمان تامين اجتماعي، عباس كبريايي ‌زاده گفت: با استفاده از سامانه سلامت الكترونيك، فشار خون و قند بيماران كنترل مي‌ شود و در آينده امكان انجام سرويس ‌هاي وسيع ‌تري نيز در اين سامانه فراهم خواهد شد.
وي افزود: اين سامانه در آينده نزديك عملياتي مي ‌شود و نرم افزار سلامت روي موبايل ‌هاي داراي سيم كارت رايتل نصب خواهد شد.
رييس هيات مديره سازمان تامين اجتماعي ادامه داد: با استفاده از اين سامانه، بيمار با يك قطعه ارزان قيمت، تست قند و فشار خون خود را به بيمارستان ميلاد منتقل مي ‌كند و در آنجا اين اطلاعات كنترل مي شده و پاسخ مربوطه نيز به تلفن همراه بيمار ارسال مي ‌شود.
كبريايي زاده جايگزيني دفترچه‌ هاي بيمه با سيم كارت ‌هاي الكترونيكي را از ديگر برنامه‌هاي سازمان تامين اجتماعي برشمرد و اظهار كرد: اين برنامه در يكي از استان ‌ها به صورت نمونه آغاز مي ‌شود و اميدواريم با موفقيت در اين مرحله بتوانيم در آينده نزديك و به مرور اين برنامه را براي همه بيمه شدگان تامين اجتماعي اجرا كنيم.
اجتمام**7268**1429