۸ مهر ۱۳۹۴، ۹:۳۶
کد خبر: 81779219
T T
۰ نفر
اعضای كارگروه بررسی عملكرد تیم های ملی والیبال معرفی شدند

تهران- ایرنا- 26 عضو كارگروه بررسی عملكرد تیم های ملی والیبال معرفی شدند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، بر اساس تصمیم و اعلام محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال مقرر شد، پس از پایان مسابقات جام جهانی 2015 با تشكیل یك كارگروه تخصصی با حضور كارشناسان و صاحب نظران فعال، به بررسی عملكرد تیم های ملی در سال 1394 پرداخته شود.
بر این اساس 26 كارشناس فعال والیبال كشور به این كارگروه دعوت شدند كه نشست نخست آنان ساعت 10 روز دوشنبه 13 مهر در دفتر رییس فدراسیون برگزار می شود.
امیرحسین منظمی، محمدرضا دامغانی، محمود افشاردوست، غلامرضا مومنی مقدم، محمدصادق شعبان خمسه، پیمان اكبری، جهانگیر سیدعباسی، احمد لاهوتی، بهروز عطایی، بهنام محمودی، حسینعلی مهرانپور، ابراهیم وطن پرست، سعید رضایی، محمد تركاشوند، علی پورعروجی، ناصر شهنازی، محمد وكیلی، مسعود آرمات، عباسعلی میرحسینی، فرهاد نفرزاده، رضا ابراهیمی، مصطفی كارخانه، جبار قوچانژاد، ایرج مظفری، علیرضا نادی و امیر حسینی 26 كارشناس دعوت شده به این كارگروه هستند.
محمود افشاردوست دبیركل فدراسیون والیبال درباره چگونگی انتخاب اعضای این كارگروه گفت: سعی كردیم تا حد امكان از همه صاحب نظران فعال و صاحب نظر در والیبال استفاده كنیم بنابراین از كارشناسان چند نسل تیم ملی كه به نوعی درگیر والیبال هستند و با در نظر گرفتن پراكندگی جغرافیایی، تعدادی انتخاب و به كارگروه دعوت كردیم.
وی درباره محورهای مورد بحث در كارگروه گفت: در نشست نخست صحبت های كارشناسان را خواهیم شنید و با جمع بندی و تفكیك موضوعات، در هر جلسه به صورت تخصصی پیش خواهیم رفت.
دبیركل فدراسیون والیبال در مورد تعداد دفعات تشكیل نشست های كارگروه نیز خاطرنشان كرد: تعداد جلسات بستگی به تفكرات موجود و نتیجه گیری نهایی دارد. ابتدا درباره تیم ملی بحث خواهیم كرد و سپس عملكرد سال 94 والیبال را تیم به تیم بررسی می كنیم.
وی اظهار داشت: قطعا در نتیجه گرفتن و نگرفتن یك تیم عوامل متعددی از جمله بازیكنان، كادر فنی و مدیریت دخیل است. باید در این نشست ها با استفاده از نظرات كارشناسان تمامی این عوامل بررسی شوند.
افشاردوست گفت: به دنبال راهكاری مناسب برای صعود به المپیك و كسب نتیجه در بازی های المپیك هستیم.
تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی والیبال در ژاپن جایگاه هشتم را كسب كرد.
این مسابقات 17 شهریور تا اول مهرماه امسال برگزار شد.
ورزشی 2024**1581
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش