۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲
کد خبر: 81769011
T T
۰ نفر
معاون استاندار ايلام: رمز بقاي انقلاب برافراشته بودن پرچم امام حسين (ع) است

ايلام - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي استانداري ايلام گفت: الگو گرفتن از پيام و برافراشته نگه داشتن پرچم امام حسين (ع) رمز پيروزي و بقاي انقلاب اسلامي ايران در برابر توطئه هاي دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حسين كلانتري روز سه شنبه در صبگاه مشترك نيروهاي مسلح و بسيجيان استان ايلام اظهار كرد: اتحاد ، همدلي و گرايش مردم به آرمان ها و ارزش هاي انقلاب در مقطع كنوني كه هجمه ها و دسيسه هاي دشمنان بيشتر از گذشته شده است، رمز پايداري نظام است.
وي افزود: ملت ايران با شهدا و امام حسين (ع) بيعت بسته اند و با انتخاب روحيه مبارزه و شهادت طلبي دشمنان را براي تحليل اين روحيه با مشكل و عجز مواجه ساخته است، چرا كه دشمنان اين ملت از درك عميق شهادت و فداكاري عاجز و بي بهره هستند.
معاون استاندار ايلام با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس ادامه داد: اين هفته بيانگر سرافرازي، افتخار، اقتدار و ولايت مداري ملت ايران در سطح ملي، منطقه اي و بين المللي و يادآور رشادت هاي بي نظيرترين اسطوره هاي بي باك بشريت در طول تاريخ است.
كلانتري اضافه كرد: هشت سال دفاع مقدس يادآور جانفشاني جانبازان و آزادگان و همه ايثارگران سرافراز ميهن است و اكنون اين اقشار وظيفه اشاعه و ترويج فرهنگ شهادت و ايثار و انتقال دانش و تجربه زمان جنگ را به نسل كنوني و نسل هاي بعدي را بر عهده دارند.
وي تاكيد كرد: مردم و مسوولان هيچگاه از جنگ و مبارزه با متجاوزان نادم و پشيمان نيستند و بعد از جنگ نيز همچنان بر سر پيمان اعتقاد خود ماندند و حمايت از گروه مذاكره كننده هسته اي و موفقيت تيم ايراني حاصل اتحاد و اعتقاد و پايمردي ملت و مسوولان بوده است.
وي با اشاره به آيين هاي اربعين حسيني يادآور شد: حضور ميليوني زوار در مهران براي سفر به عتبات عاليات پاداش امام حسين (ع) به مردم صبور و مقاوم ايلام است و اربعين نام ايلام و ايلامي را در جهان به نيكي پر آوازه كرده است.
آيين صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح همزمان با نخستين روز از هفته دفاع مقدس، با حضور گردان هاي مختلف سپاه، بسيج اقشار، نيروهاي انتظامي، نظامي، مرزباني، خانواده هاي شهدا و ايثارگران برگزار شد.
در پايان اين آيين از خانواده دو شهيد تازه تفحص شده استان شهيدان مرادحاصلي و زرگوشي، يك جانباز 70 درصد و آزاده تجليل شد.
31 شهريور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاري شده است.
7172/6034