۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱
کد خبر: 81761720
T T
۰ نفر
فرماندار دهلران: منافع و خطوط قرمز نظام در توافق برجام رعايت شده است

ايلام - ايرنا - فرماندار دهلران گفت: منافع نظام و خطوط قرمز مورد نظر رهبر معظم انقلاب در توافق برجام از سوي تيم مذاكره كننده رعايت شده است.

به گزارش ايرنا، اميدعلي سبزي روز چهارشنبه در نشست شوراي اداري اين شهرستان با اشاره به موفقيت بزرگ دولت در مذاكرات هسته اي و به ثمر رساندن برجام اظهار كرد: برجام از تمام جهات و زوايا داراي مزاياي مختلفي براي كشور است و عده اي به عمد در اين مسير مانع تراشي مي كنند.
وي به رضايت رهبر معظم انقلاب از تلاش هاي تيم مذاكره كننده و دولت در اين زمينه پرداخت و افزود: سياست دولت در مذاكرات هسته اي منطبق بر رعايت خطوط قرمز و منافع ملي بوده و امروز اين تلاش منجر به برجام شد كه به همه جهات جامع و شامل منافع ايران در موضوع هسته اي و رفع تحريم هاست.
فرماندار دهلران با اشاره به اعضاي كميسيون بررسي برجام يادآور شد: اغلب اعضاي اين كميسيون از منتقدان دولت تدبير و اميد و مخالفان توافق هستند و از طرفي اين كميسيون بايد از لحاظ حقوقي مفاد برجام را مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار دهد.
وي تاكيد كرد: اراده ملت در 24 خرداد 92 موجب سرافرازي دولت در مذاكرات هسته اي و شكست ابرقدرت ها شد.
سبزي ثبات قيمت ها را از ديگر اقدامات دولت در عرصه داخلي دانست و اضافه كرد: امروز كاهش تورم باعث آرامش نسبي در جامعه شده و اين امر حاصل برنامه ريزي و دقت نظر دولت است.
وي دغدغه مسوولان در دولت تدبير و اميد را تلاش براي خدمت بيشتر و بهتر به مردم دانست و گفت: دولت با برنامه ريزي در همه عرصه ها به دنبال رفاه مردم است و از همه ظرفيت و توان خود براي تحقق آن استفاده مي كند.
6119/6034