۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱:۴۱
کد خبر: 81759871
T T
۰ نفر
تاج: فينال جام حذفي ارديبهشت ماه آينده در خرمشهر برگزار خواهد شد

تهران-ايرنا- رييس سازمان ليگ فوتبال كشور گفت: ديدار نهايي جام حذفي كه تك بازي است 28 يا 29 ارديبهشت ماه سال 95 درخرمشهر برگزار مي شود.

«مهدي تاج» كه درگفت وگوي برنامه 90 شركت كرده بود در پاسخ به اين سووال كه چرا ليگ ما اينقدر بي نظم است و تيم هاي ليگ يكي بدون ارائه دليل منطقي از جام حذفي كنار مي كشند،افزود: تيم هاي ليگ يك پيش از آغاز برگزاري مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي با شركت تيم هاي ليگ برتري بايد هشت بازي ديگر انجام دهند و اين مساله دليل اصلي آن ها براي كناره گيري از اين ليگ است.
وي افزود: البته در فصل گذشته براي جلوگيري از اين موضوع براي تيم ها جرايم و اجباري در نظر گرفتيم از اين رو تيم هاي كمتري از اين جام كناره گيري كردند.
رييس سازمان ليگ با بيان اينكه اين سازمان تنها به دنبال اجبار و يا جرايم نيست تصريح كرد: هم اكنون درحال ساماندهي ليگ هاي مختلف از جمله ليگ هاي رده سني هستيم و به طور حتم درسال آينده و سال هاي بعد با تكميل شدن ساماندهي ليگ هاي مختلف ديگر با مشكلات اين چنيني روبه رو نخواهيم شد.
تاج در ادامه و در پاسخ به اين سووال كه آيا با مسوولان استان خوزستان براي برگزاري ديدار نهايي جام حذفي در خرمشهر هماهنگي هاي لازم به عمل آمده است، تصريح كرد: جام حذفي فوتبال كشور به مناسبت سالروز آزادي خرمشهر با اين نام برگزار مي شود و درهمين ارتباط با مسوولان استاني به منظور برگزاري هرچه بهتر ديدار نهايي اين رقابت ها توافق هايي صورت گرفته است و به طور حتم اين ديدار با بهترين كيفيت و دربهترين شرايط در اين شهر برگزار خواهد شد.
رييس سازمان ليگ با اشاره به اينكه هم اكنون 80 تيم درليگ هاي مختلف شركت دارند به يك گروهي شدن ليگ يك اشاره كرد و افزود:تمام تلاش ما اين است كه ليگ يك را به ليگ برتر نزديك كنيم ما نمي خواهيم ليگ يك به ليگ پايين تر كه آماتور است نزديك شود برهمين اساس در سال جاري و براي نخستين بار اين ليگ در يك گروه برگزار مي شود و بايد بگويم كار سختي را پيش رو داريم.
وي در ادامه و درباره پيشنهاد ميهمان شدن تيم هاي ليگ برتري در برابر تيم هاي دسته پايين تر در مرحله يك شانزدهم نهايي گفت: بايد اين موضوع را در هيات رييسه مطرح و در صورت موافقت با آن در آيين نامه مسابقات آورده شود تا اين عمل به قانون تبديل شود تا مشكلي پيش نيايد.
تاج درباره انتشار دستمزد بازيكنان وكادر فني از سوي سازمان ليگ گفت: مي دانستيم افشاي قراردادها از سوي سازمان ليگ براي ما هزينه خواهد داشت ولي از آنجا كه اين موضوع به سود جامعه فوتبال بود با انتشار آن موافقت كرديم.
وي با گلايه از هجمه هايي كه دراين مدت عليه سازمان ليگ شكل گرفت، اظهار داشت: سال گذشته باشگاه ها طبق قانون اقدام به انتشار رقم قرارداد بازيكنان كردند اما اين قدر سر و صدا ايجاد نكرد با اينهمه هزينه اين كار را خواهيم داد تا از حرف و حديث هاي بدون سند درباره فوتبال و فساد در آن كم شود.
به گفته وي، رقم قراردادها با استناد به قانون فيفا انتشار پيدا كرده است و مشكلي ندارد.
وي تاكيد كرد: درفصل جاري سقفي براي پرداخت قراردادها نداريم و تيم ها هرچقدر كه مي خواهند به بازيكنان و كادرفني مي توانند بدهند اما معتقديم بايد راستش را به مردم بگويند.
ورزشي.(2)**9144**1613
۰ نفر