۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۴۴
کد خبر: 81753663
T T
۰ نفر
يك مسوول:‌ 20درصد فروش موبايل كشور به مشهد اختصاص دارد

مشهد - ايرنا - رييس اتحاديه موبايل فروشان مشهد گفت:‌ 20 درصد فروش موبايل در سراسر كشور به مشهد اختصاص دارد و از اين جهت وضعيت بسيار مناسبي در اين شهر وجود دارد.

افشين اكبري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در ارتباط با قيمت هاي متفاوت برخي از تلفن هاي همراه در مشهد اظهار كرد:‌ تفاوت قيمت به موضوع گارانتي و خدمات پس از فروش بستگي دارد و به هيچ وجه فروشنده اي حق ندارد قيمت بالاتري را براي فروش تلفن همراه در نظر بگيرد.
وي با اشاره به اينكه اين تفاوت ارائه خدمات برخي اوقات باعث افزايش 25 درصدي تلفن همراه مي شود خاطر نشان كرد:‌ بر اساس مدل هر تلفن خدمات مختلفي ارائه مي شود اما مهم ترين تمايزي كه مي توان گوشي هاي قاچاق را تشخيص داد همين گارانتي مي باشد كه توسط فروشندگان ارائه مي گردد.
رييس اتحاديه موبايل فروشان مشهد با اشاره به اينكه مشهد پرفروش ترين شهر كشور در حوزه فروش موبايل مي باشد، خاطر نشان كرد:‌ بهترين تعميركاران موبايل كشور در مشهد حضور دارند و خدماتي كه در اين شهر ارائه مي شود بسيار ويژه است.
اكبري با تاكيد بر اينكه از مردم تقاضا مي شود كه موبايل هاي خود را از نمايندگي هاي مجاز خريداري كنند،‌ تصريح كرد:‌ از نظر ما براي خريد گوشي‌هاي مجاز مهم‌ترين و بهترين آيتم پس از طرح شبنم، داشتن خدمات پس از فروش و دفتر نمايندگي در مراكز استان‌هاست، زيرا با توجه به تحريم كشور كه باعث كمبود و گران شدن قطعات گوشي‌هاي موبايل شده نبود گارانتي براي خريداران مشكلاتي ايجاد خواهد كرد.
رييس اتحاديه موبايل‌فروشان افزود: به مردم توصيه مي شود براي خريد و تعمير گوشي همراه خود فقط به فروشگاه‌هايي كه داراي مجوز هستند، مراجعه كنند.
7498/1211

سرخط اخبار استان‌ها