۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۱۱
کد خبر: 81747570
T T
۰ نفر
سرمربی داماش گیلان: بازی سختی برابر شهرداری اردبیل داشتیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت : بازی سختی برابر تیم شهرداری اردبیل داشتیم .

مجید جهانپور جمعه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازی بسیار سختی بود اما در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم .
وی اظهار كرد : خوشبختانه در نیمه اول به گل برتری دست یافتیم و برای حفظ گل نیز بازیكنان زحمت زیادی كشیدند تا توانستیم دومین پیروزی خانگی را كسب كنیم .
وی ادامه داد : پس از اینكه در نیمه اول به گل برتری دست یافتیم ، هدف ما این بود كه در نیمه دوم با دراختیار داشتن توپ و میدان ، بازی را تحت كنترل خود درآوریم و با حفظ گل ، به فكر گل دوم نیز باشیم اما متاسفانه به دلیل عدم آمادگی مطلوب بدنی بازیكنان ، فشار زیادی را متحمل شدیم .
جهانپور بیان كرد : عقب نشینی بیش از حد ما نیز در دقایق پایانی بازی مربوط به تحلیل رفتن قوای جسمانی بازیكنان داماش گیلان بود و برای اینكه بتوانیم از لحاظ بدنی در شرایط مطلوب و ایده آلی قرار گیریم ، به زمان بیشتری نیاز داریم .
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان كرد : البته شهرداری اردبیل نیز تیم بسیار خوبی است كه در این دیدار نیز چند فرصت گلزنی داشت اما در نهایت ما توانستیم از فرصت خود به خوبی استفاده كنیم و با دومین پیروزی متوالی خانگی ، دل طرفداران را شاد كردیم .
تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری اردبیل عصر جمعه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های كشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند كه در نهایت تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با نتیجه یك بر صفر حریف خود را شكست دهد .ك/3
7285/6070 ** 1095
۰ نفر