۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۲۰:۳۳
کد خبر: 81747550
T T
۰ نفر
لیگ دسته اول فوتبال/ شكست   شهرداری اردبیل برابرداماش گیلان

رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های كشور جام آزاگان ، تیم داماش گیلان برابر شهرداری اردبیل به برتری رسید .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار كه عصر روز جمعه برگزار شد ، تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با نتیجه یك بر صفر حریف خود را شكست دهد .
این مسابقه ، از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول كشور ، در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد .
در جریان این دیدار ، تیم فوتبال داماش گیلان در همان نیمه اول به گل برتری دست یافت و محمد حیدری بازیكن این تیم موفق شد در دقیقه 15 با یك ضربه دقیق تنها گل این مسابقه را به ثمر برساند .
در نیمه دوم نیز هر دو تیم داماش گیلان و شهرداری اردبیل فرصت گلزنی داشتند اما در نهایت هیچ یك از دو تیم نتوانستند در این نیمه به گل برسند تا این مسابقه با نتیجه یك بر صفر به سود تیم داماش گیلان پایان یابد .
قضاوت این مسابقه را ، علی احمدی با كمك های فرزاد بهرامی و امید افخمی به عهده داشتند كه در جریان این دیدار ، محمد حیدری ، حمید خدابنده لو ، هادی سهرابی و مجتبی فرزام پور از داماش گیلان ، سیدمهران موسوی و محمد سیاه از تیم فوتبال شهرداری اردبیل كارت زرد دریافت كردند .
مجید جهانپور سرمربی داماش گیلان در پایان بازی گفت كه بازی بسیار سختی در برابر شهرداری اردبیل داشتیم .
وی اظهار كرد : پس از اینكه در نیمه اول به گل برتری دست یافتیم ، هدف ما این بود كه در نیمه دوم با دراختیار داشتن توپ و میدان ، بازی را تحت كنترل خود درآوریم و با حفظ گل ، به فكر گل دوم نیز باشیم اما متاسفانه به دلیل عدم آمادگی مطلوب بدنی بازیكنان ، فشار زیادی را متحمل شدیم .
وی بیان كرد : عقب نشینی بیش از حد ما نیز در دقایق پایانی بازی مربوط به تحلیل رفتن قوای جسمانی بازیكنان داماش گیلان بود و برای اینكه بتوانیم از لحاظ بدنی در شرایط مطلوب و ایده آلی قرار گیریم ، به زمان بیشتری نیاز داریم .
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان كرد : البته شهرداری اردبیل نیز تیم بسیار خوبی است كه در این دیدار نیز چند فرصت گلزنی داشت اما در نهایت ما توانستیم از فرصت خود به خوبی استفاده كنیم و با دومین پیروزی متوالی خانگی ، دل طرفداران خود را شاد كردیم .
6016