۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰
کد خبر: 81746210
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه سیدالشهدا تهران: رزمایش ثارالله نماد اقتدار نیروهای بسیجی است

تهران- ایرنا- فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله نماد اقتدار و تامین امنیت توسط نیروهای مردمی و بسیجی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار سرتیپ علی نصیری روز پنج شنبه در رزمایش اقتدار ثارالله (ع) با شركت 50 هزار نفر از بسیجیان تهران بزرگ افزود: بیش از 75 درصد از نیروهای حاضر در رزمایش را نیروهای مردمی و بسیجی تشكیل می دهند.
به گفته وی، هدف از برگزاری این رزمایش ضمن اجرای طرح مصوب ارتقای سطح آمادگی یگانی توجه به دفاع برای جلوگیری از هرگونه تهدیدات داخلی و خارجی است.
سردار نصیری دراین رزمایش كه در بوستان ولایت و با حضور جمعی ازفرماندهان لشگری و كشوری و همچنین علی اكبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی برگزار شد ، اضافه كرد: همیشه نیروهای خودجوش مردمی و بسیجی در عرصه های مختلف از امنیت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت كرده اند.
وی گفت: این رزمایش ضمن به نمایش گذاشتن توان نیروهای بسیجی پیام ولایتمداری و امنیت پایدار برای دشمنان نظام اسلامی را به همراه دارد.
رزمایش دو روزه اقتدار ثارالله(ع) با شركت 50 هزار نفر از بسیجیان تهران بزرگ با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های دفاعی و امنیتی برای مقابله با تهدیدات احتمالی برگزار شده است.
اولین روز از این رزمایش با محوریت قرارگاه ثارالله روز گذشته(چهارشنبه) در ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با حضور بسیجیان و پاسداران گردان های امام علی(ع) از جمله گردان امام علی(ع) شهرری، دماوند، باقرشهر، ورامین، شهریار، شهرقدس و رباط كریم و گردان فاتحین استان تهران برگزار شد.
دومین روز رزمایش اقتدار ثارالله(ع) نیز با شركت 50 هزار نفر از بسیجیان تهران بزرگ با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های دفاعی و امنیتی برای مقابله با تهدیدات احتمالی از صبح امروز- پنج شنبه- در بوستان ولایت تهران آغاز شده است.
تهرام**1724**3061**1601** 1625
۰ نفر