۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۰:۰۴
کد خبر: 81745747
T T
۰ نفر

دو محموله بزرگ داروي قاچاق در مهاباد كشف شد

۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۲۰:۰۴
کد خبر: 81745747
دو محموله بزرگ داروي قاچاق در مهاباد كشف شد

مهاباد- ايرنا- فرمانده انتظامي مهاباد گفت: با تلاش ماموران اين نيرو دو محموله بزرگ دارو شامل انواع قرص و آمپول هاي غيرمجاز خارجي و قاچاق طي دو عمليات جداگانه در اين شهرستان كشف شد.

سرهنگ فتاح بابانژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: ماموران نيروي انتظامي در نخستين عمليات يك محموله داروي خارجي شامل 130 هزار عدد آمپول ويتامين و سه هزار و 800 ورق انواع قرص غيرمجاز و قاچاق را كه در يك محل دپو شده بود، كشف كردند.
وي اضافه كرد: اين محموله كه شامل 60 كارتن بود، به منظور حمل به مكان ديگر يا انجام معامله دپو شده بود كه صاحبان آن قبل از رسيدن ماموران نيروي انتظامي از محل متواري شده بودند.
سرهنگ بابا نژاد گفت: با تشكيل پرونده، تحقيقات براي شناسايي صاحبان اين محموله قاچاق در دستور كار نيروي انتظامي اين شهرستان قرار دارد.
فرمانده انتظامي مهاباد همچنين گفت: در عمليات ديگري در اين شهرستان محموله اي از انواع قرص هاي نيروزاي خارجي و قاچاق كه شامل بيش از 32 هزار عدد انواع قرص در يك مغازه و در يكي از محلات شهر مهاباد كشف شد.
سرهنگ بابانژاد افزود: در اين زمينه سه نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شدند.
فرمانده انتظامي مهاباد اضافه كرد: اين داروها، با توجه به ورود از مبادي غيرقانوني، عدم شرايط مناسب نگهداري و حمل نامناسب ، در صورت مصرف سلامت شهروندان را با خطراتي مواجه مي كرد.
به گزارش ايرنا، مهاباد يكي از محل هاي مهم گذر انواع كالاهاي قاچاق از مناطق مرزي جنوب آذربايجان غربي و استان كردستان به ديگر شهرهاي كشور به شمار مي رود.
سالانه دهها ميليارد ريال انواع كالاي قاچاق در مبادي ورودي و خروجي اين شهرستان كشف مي شود.
ك3
3020/6185/1905 /1596
۰ نفر