قدردانی نمایندگان مجلس از عملكرد وزارت نفت در حوزه گازرسانی

تهران - ایرنا - وزارت نفت در دو سال اخیر با گازرسانی به بسیاری از مناطق محروم در راستای توسعه عادلانه و متوازن كشور گام برداشته كه انجام این مهم در جهت اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در سند چشم انداز ١٤٠٤ است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، گازرسانی به روستاها از مولفه‌های مورد تاكید مقام معظم رهبری برای دور شدن كشور از محرومیت بوده كه این مهم در سند چشم انداز ١٤٠٤ نیز به آن اشاره شده است.
با توجه ویژه وزارت نفت به این مهم و تزریق اعتبارات كارآمد دولت در راستای عملیاتی كردن پروژه های عمرانی شاهد سبز شدن بسیاری از روستاهای كشور در نتیجه استفاده از سوخت پاك هستیم.
گزارش این رسانه از ارزیابی نمایندگان مردم در مجلس از تلاشهای وزارت نفت برای گازرسانی به تمام مناطق كشور حاكی از ابراز خرسندی و تایید عملكرد وزارت نفت در حوزه گازرسانی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی درمراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی روستای 'قم رود' گفت: از وزارت نفت به دلیل توجه به موضوع گازرسانی به روستاها تشكر می كنم به دلیل اینكه انجام این مهم باعث می شود تا با روستاییان با استفاده از سوخت های سهل تر برای ادامه زندگی و كار در روستا انگیزه بیشتری داشته باشند.
علی لاریجانی در این خصوص ادامه داد: در روز رأی اعتماد مجلس به وزیر نفت به او تأكید داشتم كه باید گاز به تمام خانه های مردم برسد و وی الحمدلله جزء برنامه‌های خود این موضوع را قرار دادند و امیدوارم با تسریع در كار حدود ١٢ درصد از روستاهای فاقد گاز نیز بتوانند از این نعمت برخوردار شوند.

** جعفرزاده ایمن آبادی: عملكرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با مثبت ارزیابی كردن عملكرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای كشور، گفت: عملكرد این وزارتخانه در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با مثبت ارزیابی كردن عملكرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای كشور، گفت: وزارت نفت در دولت یازدهم از ابتدای آغاز به كار خود تلاش چشمگیری برای تحقق مطالبات مردم و مسئولان در زمینه گازرسانی به روستاها داشته است.

** یوسفیان ملا: گازرسانی صد درصدی به بسیاری از روستاهای استان مازندارن
نماینده مردم آمل در مجلس، با اشاره به عملكرد مثبت وزارت نفت در دولت فعلی، گفت: اهتمام دولت در رفع محرومیت های كشور به گازرسانی صد درصدی به بسیاری از روستاهای استان مازندران منجر شده است.
عزت الله یوسفیان ملا هم با بیان اینكه عملكرد وزارت نفت در دولت یازدهم نمره قبولی را گرفته است، گفت: گازرسانی به روستاها در دولت فعلی با جدیت كامل در دستور كار وزارت نفت بوده است.

** امامی: تلاش بی وقفه دولت در گازرسانی به روستاها قابل تشكر است
عیسی امامی نماینده مردم گرگان در مجلس نیز با اشاره به تلاش بی وقفه دولت در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اش، گفت: با توجه به اهتمام جدی وزارت نفت در حال حاضر بسیاری از روستاهای استان گلستان از موهبت گاز برخوردار هستند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاكید بر اینكه توجه دولت به روستاها ثمرات مثبتی برای كشور دارد، تصریح كرد: در حال حاضر گازرسانی به روستاها یكی از اقدامات پسندیده دولت فعلی است كه توانسته تمایل افراد به ماندگاری در روستاها را افزایش دهد.

** عزیزی: بیش از ٩٠ درصد روستاهای خراسان شمالی گازرسانی شده اند
نماینده مردم شیروان در مجلس با بیان اینكه هم اكنون با گازرسانی به شهرها و روستاها علاوه بر اشتغالزایی، احساس امنیت انرژی نیز در دل یكایك افراد ایجاد شده است، گفت: تلاش وزارت نفت در دولت فعلی به گازرسانی بیش از ٩٠ درصدی به روستاهای استان خراسان شمالی منجر شده است.
عبدالرضا عزیزی با بیان اینكه وزارت نفت در دولت فعلی نمره قبولی در گازرسانی به روستاها گرفته است، افزود: با تلاش وزارت نفت در دولت فعلی شاهد گاز رسانی به بیش از ٩٠ درصد روستاهای بوده كه این مهم به كاهش بسیاری از دغدغه های مردم منجر شده است.

** علیمردانی: وزارت نفت تمام وعده های دولت قبل در گازرسانی به روستاها را محقق كرد
محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان در مجلس، با اشاره به وعده دولت در خصوص گازرسانی صددرصدی به تمام روستاهای استان زنجان تا پایان سال ٩٥، گفت: دولت فعلی وعده های دولت قبل در گازرسانی به روستاها را محقق كرد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینكه وزارت نفت در دولت فعلی در گازرسانی به روستاها جدیت بیشتری در قیاس با دولت های قبلی دارد، افزود: با توجه به سردسیر بودن استان زنجان دولت توجه بیش از پیشی به گازرسانی به روستاهای آن داشته كه در این رابطه كمال تشكر را دارم.

** نماینده رزن: نمره قبولی وزارت نفت در گازرسانی روستاهای استان همدان
نماینده مردم رزن در مجلس، با تاكید بر اینكه استان همدان نخستین استان برخوردار از نعمت گاز در تمام بخش ها و روستاها است، گفت: وزارت نفت در دولت یازدهم به بهترین شیوه عملیات گازرسانی به روستاها را پیگیری كرد.
عطاالله سلطانی صبور با اشاره به گازرسانی به دو روستای حوزه انتخابیه خود در روز گذشته، گفت: با توجه به اهتمام جدی وزارت نفت در دولت یازدهم تمام روستاهای استان همدان به عنوان نخستین استان كشور برخوردار از نعمت گاز شدند.

** خسروی سهل آبادی: گازرسانی به روستاهای استان خراسان رضوی جهش قابل توجهی داشته است
ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس، با بیان اینكه با روی كار آمدن دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاهای استان خراسان رضوی جهش قابل توجهی داشته است، گفت: با تحقق وعده وزارت نفت تا پایان سال جاری تمام روستاهای این استان برخوردار از نعمت گاز خواهند شد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به كوهستانی بودن حوزه انتخابیه اش و ضرورت گازرسانی به روستاهای آن، تصریح كرد: در تربت حیدریه ٤ روستا كوهستانی وجود دارد كه عملیات گازرسانی در آن ها نیز آغاز شده است.

** نماینده مردم بافت: حركت جهادی برای گازرسانی به روستاهای استان كرمان صورت گرفته است
نماینده مردم بافت در مجلس، با بیان اینكه گازرسانی به روستاهای استان كرمان از سوی دولت تدبیر امید ادامه دارد، گفت: حركت جهادی برای گازرسانی به روستاهای این استان صورت گرفته است.
علیرضا منظری توكلی با مثبت ارزیابی كردن عملكرد دولت یازدهم در زمینه تحقق وعده های خود، گفت: دولت یازدهم توجه جدی به رفع محرومیت از روستاها داشته كه نمونه بارز آن گازرسانی به آن ها است.

** كریمیان: رضایتمندی مردم از عملكرد وزارت نفت در دولت یازدهم ١٠٠ درصدی است
امید كریمیان نماینده مردم مریوان در مجلس، با بیان اینكه رضایتمندی مردم از عملكرد وزارت نفت در دولت یازدهم صد درصدی است، گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاكنون عملیات گازرسانی به بیش از ٨٠ روستای این حوزه انتخابیه صورت گرفته است.
وی با اشاره به رضایتمندی مردم حوزه انتخابیه اش از عملكرد دولت تدبیر و امید در رفع محرومیت از روستاها، اظهار داشت: بیش از ٨٠ درصد روستاهای حوزه انتخابیه بنده در استان كردستان در دولت یازدهم از نعمت گاز برخوردار شده اند.
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس، با بیان اینكه وزارت نفت در دولت یازدهم با تخصیص اعتبارات كارآمد زمینه تحقق وعده های دولت قبل در گازرسانی به روستاها را فراهم كرده است، افزود: در حال حاضر بسیاری از روستاهای استان كردستان با توجه به سردسیر بودن منطقه از نعمت گاز به عنوان سوخت پاك برخوردار هستند.

** ملكشاهی: اتمام عملیات گازرسانی در بسیاری از روستاهای استان لرستان
الهیار ملكشاهی نماینده مردم كوهدشت در مجلس، از اتمام عملیات گازرسانی به بخش اعظمی از روستاهای حوزه انتخابیه اش خبر داد و گفت: وزارت نفت با جدیت مثال زدنی در پی گازرسانی به روستاهای كشور است.
وی با اشاره به عزم جدی دولت در ایجاد رفاه در روستاهای كشور، تصریح كرد: بسیاری از روستاهای استان لرستان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

** برومند داشقاپو: بیش از ٩٠ درصد روستاهای استان اردبیل در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز برخوردار شده اند
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس، با مثبت ارزیابی كردن عملكرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای استان اردبیل، گفت: شاید تمام روستاهای این استان از نعمت گاز برخوردار نشده باشند اما تلاش وزارت نفت در این زمینه قابل تقدیر است.
حبیب برومند داشقاپو با بیان اینكه عملیات گازرسانی به روستاهای استان اردبیل در دولت تدبیر و امید با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده است، افزود: بیش از ٩٠ درصد روستاهای استان اردبیل در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز برخوردار شده اند.

** نماینده فسا: بیش از نیمی از روستاهای استان فارس گازرسانی شده اند
نماینده مردم شیراز و فسا در مجلس، با بیان اینكه وزارت نفت توانسته به وعده های خود در خصوص گازرسانی به روستاها عمل كند، گفت: پیشرفت عملیات گازرسانی به روستاهای استان فارس در دولت یازدهم قابل تقدیر است.
جعفر قادری با بیان اینكه وزارت نفت در راستای رفع محرومیت از روستاها در حوزه كاری خود به خوبی عمل كرده است، اضافه كرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا دو سال آتی كار گازرسانی به روستاهای استان فارس به طور كلی به اتمام خواهد رسید.

** عزیزی: سنگ تمام وزارت نفت در استان مركزی
قاسم عزیزی نماینده مردم شازند در مجلس، با اشاره به اتمام پروژه گازرسانی به روستاهای استان مركزی تا دو ماه آینده، گفت: وزارت نفت در تبدیل استان مركزی به استان سبز از لحاظ برخورداری از موهبت گاز سنگ تمام گذاشت.
وی با بیان اینكه با اشاره به اتمام پروژه گازرسانی به بسیاری از روستاهای استان مركزی تا دو ماه آینده، گفت: عملكرد وزارت نفت در انجام وظیفه خود در راستای گازرسانی به روستاها مثبت است.

** نماینده مردم اردل در مجلس: شتاب گازرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری ملموس است
نماینده مردم اردل در مجلس، با بیان اینكه روند گازرسانی به روستاهای استان چهارمحال و بختیاری مثبت است، گفت: شتاب گازرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری ملموس است.
حمیدرضا عزیزی فارسانی با اشاره به روند پرشتاب گازرسانی به روستاهای این استان، خاطرنشان كرد: شتاب گازرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری ملموس است.

** انصاری: برخورداری بیش از ٩٠ درصدی روستاهای استان خوزستان از گاز
نماینده مردم آبادان در مجلس، با اشاره به برخورداری بیش از ٩٠ درصدی روستاهای استان خوزستان از گاز، گفت: رفع محرومیت از روستا ها در راستای سند اجرای چشم انداز ١٤٠٤ در دولت یازدهم به خوبی انجام شده است.
محمدسعید انصاری با بیان اینكه عملكرد وزارت نفت در حوزه گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است، گفت: رفع محرومیت از روستاها در راستای سند چشم انداز ١٤٠٤ در دولت یازدهم به خوبی انجام شده است.

** نماینده اشنویه: شاخص برخورداری روستاها از گاز شتاب ویژه ای داشته است
عبدالكریم حسین زاده گفت: شاخص برخورداری روستاها از گاز در دو سال اخیر شتاب ویژه ای داشته است.
نماینده مردم اشنویه در مجلس با اعلام رضایت از عملكرد وزارت نفت و شركت ملی گاز در گازرسانی به روستاهای كشور، گفت: شاخص برخورداری روستاها از گاز در طی دو سال اخیر شتاب ویژه ای داشته است.

** حسینی: تلاش وزارت نفت در گازرسانی به روستاها مثال زدنی است
نماینده مردم قزوین در مجلس، گفت: تلاش و پیگیری های وزارت نفت در گازرسانی به روستاها به رفع محرومیت های بسیار و كاهش مهاجرت به شهرها منجر شده است.
سیدمرتضی حسینی با بیان آنكه اقدامات مثبتی در راستای گازرسانی به روستاها در دولت یازدهم صورت گرفته است، افزود: در دولت یازدهم بسیاری از وعده های داده شده در دولت قبل در خصوص گازرسانی به روستاهای استان قزوین محقق شده است.

** قره سیدرومیانی: وزارت نفت سربلند از انجام وظیفه خود/گازرسانی به روستاها با شتاب ویژه ای دنبال می شود
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسكو در مجلس، با بیان اینكه گازرسانی به روستاها و رفع محرومیت از آن ها اولویت وزارت نفت در دولت یازدهم بوده است، گفت: درصورت تامین منابع مالی تا پایان سال آتی بیش از ٩٠ درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
میرهادی قره سید رومیانی با بیان اینكه گازرسانی به روستاها و رفع محرومیت از آن ها اولویت وزارت نفت در دولت یازدهم بوده است، گفت: در هفته دولت با بهره برداری از طرح های گازرسانی به 81 روستا، شش هزار و 500 خانوار استان از نعمت گاز بهره مند شدند.
این نماینده مجلس، با تاكید بر ضرورت تامین اعتبار جهت اجرای طرح های گازرسانی به روستاها، افزود: دولت باید با حمایت از وزارت نفت در راستای گازرسانی به روستاها زمینه رفع محرومیت از مناطق كمتر برخوردار كشور را فراهم كند.

** شوهانی: روند گازرسانی به روستاهای كشور مثبت است
احمد شوهانی گفت: عملكرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاها توانسته رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.
نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینكه در حال حاضر برخی از روستاهای حوزه انتخابیه بنده از نعمت گاز بی بهره اند، افزود: روند گازرسانی به روستاها شتاب ویژه ای در دولت یازدهم گرفته و با توجه به وعده های دولت شاهد گازرسانی به تمام روستاها تا پایان سال ٩٥ خواهیم بود.

** میرمحمدی: گاز به روستاهای زیر ٢٠ هزار نفر نیز رسیده است
نماینده مردم گلپایگان در مجلس با مثبت ارزیابی كردن عملكرد وزارت نفت و شركت ملی گاز در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اش، گفت: اهتمام دولت در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است.
سیدمحمدحسین میرمحمدی با اشاره به عملكرد مثبت وزارت نفت و شركت ملی گاز در دو سال اخیر، اظهار داشت: گازرسانی به روستاها یكی از مهم ترین اقدامات انجام شده از سوی وزارت نفت در دو سال اخیر بوده كه ثمرات بسیاری برای كشور به همراه داشته است.

**حسینی: ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان كرمانشاه رشد قابل توجهی داشته است
فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین در مجلس، با بیان اینكه ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان كرمانشاه رشد قابل توجهی در دولت یازدهم داشته است، گفت: با وعده های وزارت نفت و تامین اعتبار دولت تا سال آتی بسیاری از مناطق استان كرمانشاه سبز خواهند شد.
وی با بیان اینكه در دولت یازدهم بسیاری از روستاهای استان كرمانشاه از نعمت گاز برخوردار شده اند، افزود: با وعده های وزارت نفت و تامین اعتبار دولت تا سال آتی بسیاری از مناطق استان كرمانشاه سبز خواهند شد.

** میرمرادزهی: روند گازرسانی به روستاهای استان سیستان و بلوچستان خوب بوده است
نماینده مردم سراوان در مجلس، با بیان اینكه روند گازرسانی به روستاهای استان سیستان و بلوچستان خوب بوده است، گفت: در حال حاضر گازرسانی تا روستاهای ایرانشهر صورت گرفته و امید است تا سال آینده تمامی این استان از نعمت سوخت پاك بهره مند شود.
هدایت الله میرمرادزهی با بیان اینكه باید عملیات انتقال گاز به روستاهای استان سیستان و بلوچستان با در نظر گرفتن بهترین مسیر برای كاهش هزینه مدنظر قرار بگیرد، افزود: هر چند روند گازرسانی به روستاهای این استان در دولت فعلی تسریع شده اما مطالبه مردم جدیت بیشتر در این زمینه است.

**نماینده مردم بندرعباس: گازرسانی به روستاها در دو سال اخیر با سرعت مثال زدنی دنبال شده است
منصور آرامی با بیان اینكه وزارت نفت در دوسال اخیر تحرك خوبی در راستای گازرسانی به روستا ها داسته است، گفت: در چندسال اخیر گازرسانی به روستاها براساس اولویت بندی بر اساس مناطق كوهستانی صورت گرفته است.
نماینده مردم بندر عباس در مجلس ادامه داد: با توجه به نبود خط انتقال گاز تاكنون به برخی از روستاها گازرسانی انجام نشده اما با اهتمام دولت تا سال آتی با انجام مراحل مطالعاتی طرح شاهد سبز شدن استان از حیث مصرف گاز خواهیم بود.

** بزرگواری: نهضت گازرسانی در دولت یازدهم شتاب گرفت
سیدعلی محمد بزرگواری نماینده مردم كهكیلویه در مجلس با بیان اینكه نهضت گازرسانی در دولت یازدهم شتاب گرفته است، افزود: وزارت نفت در دو سال گذشته در گازرسانی به روستاها با جدیت تمام ورود كرده است.
وی با تاكید بر اینكه ٨٥ روستای كهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم گازرسانی شده است، اضافه كرد: روند رفع محرومیت از روستاها در دولت یازدهم شتاب قابل توجهی داشته است.

** نكو: بیش از ٩٥ درصد روستاهای حاشیه تهران گازرسانی شده اند
ابراهیم نكو نماینده مردم رباط كریم در مجلس، گفت: در دولت یازدهم بیش از ٩٥ درصد روستاهای حاشیه استان تهران گازرسانی شده اند.

** رستمیان: گازرسانی بیش از ٨٠ درصد روستاهای استان سمنان در دولت یازدهم
عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس، با بیان اینكه بیش از ٨٠ درصد روستاهای استان سمنان در دولت یازدهم گازرسانی شده اند.
وی با تاكید بر رشد میزان گازرسانی به روستاهای استان سمنان در دوران دولت یازدهم، گفت: بیش از ٨٠ درصد روستاهای استان سمنان در دولت یازدهم گازرسانی شده اند.

** نماینده مردم كنگان: وزارت نفت طبق قانون گازرسانی به روستاها را انجام داد
نماینده مردم كنگان در مجلس، با بیان اینكه وزارت نفت طبق قانون گازرسانی به روستاها را انجام داد، اظهار داشت: وزارت نفت همسو با سند چشم انداز ١٤٠٤ آغاز خوبی برای رفع محرومیت از روستاها داشته است.
موسی احمدی با مثبت ارزیابی كردن عملكرد وزارت نفت در دو سال اخیر، گفت: وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه بنده در دو سال گذشته از تمام توان خود استفاده كرده است.

** كولیوند: گازرسانی به تمام روستاهای استان البرز در مراحل پایانی قرار دارد
محمدجواد كولیوند نماینده مردم كرج در مجلس، با بیان اینكه گازرسانی به روستاهای استان البرز در دولت یازدهم سرعت چشمگیری داشته است، گفت: وزارت نفت در تبدیل استان البرز به منطقه سبز موفق عمل كرده است.
وی با اشاره به عملكرد قابل قبول وزارت نفت در دولت یازدهم، گفت: با تلاش های بی وقفه وزارت نفت تمام استان البرز به جز جاده چالوس آن در حال حاضر از نعمت گاز برخوردار است.

** هروی: رضایت از عملكرد وزارت نفت در دولت یازدهم بسیار است
نماینده مردم قائنات در مجلس، با اعلام رضایت از عملكرد وزارت نفت در دولت یازدهم در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اش، گفت: بسیاری از روستاهای استان خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردار شده اند.
جواد هروی با اشاره به گازرسانی انجام شده به روستاها در دولت یازدهم، گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین پروژه‌ گازرسانی شرق كشور در شهرستان‌های قائنات و زیركوه در حال اجرا است.
اقتصام(2)2022**1558
۰ نفر