۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰
کد خبر: 81743463
T T
۰ نفر
آمادگي كامل ستاد مديريت بحران گيلان براي مقابله با حوادث احتمالي

رشت - ايرنا - مديركل ستاد مديريت بحران استانداري گيلان با اشاره به اخطاريه هواشناسي گفت: ستاد بحران استان آمادگي كامل براي مقابله با حوادث احتمالي را دارد.

افشين عزيزي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اداره كل هواشناسي، هشداري مبني بر كاهش دما و بارندگي در استان داده و با توجه به اين موضوع، به تمامي دستگاه ها آماده باش را اعلام كرده ايم.

* رانش جزئي در محور اسالم - خلخال در حال جمع آوري مي باشد
مدير راهداري گيلان نيز با اشاره به بارش باران گفت: رانش جزئي صبح امروز (سه شنبه) در محور اسالم - خلخال اتفاق افتاد كه در حال جمع آوري مي باشد.
محمود ايرانپرست در گفت وگو با ايرنا افزود: اين رانش منجر به مسدود شدن اين محور نشده و تردد همچنان در اين مسير برقرار است.
وي با تاكيد بر ضرورت احتياط كامل رانندگان به دليل لغزنده بودن جاده ها بر اثر بارش باران اظهار كرد: رانندگان مي توانند قبل از حركت و تردد در محورهاي استان با شماره تلفن 33311111 به صورت شبانه روزي از آخرين وضعيت راه ها اطلاع يابند.
سرهنگ مهيار رستگار رييس پليس راه فرماندهي انتظامي گيلان نيز به خبرنگار ايرنا گفت: در حال حاضر مشكل ترافيكي در محورهاي استان وجود ندارد و ترافيك در تمامي جاده ها عادي و روان است.
طبق اعلام اداره كل هواشناسي گيلان؛ نقشه هاي پيش يابي حاكي از ورود سامانه بارش زا و خنك از عصر ديروز (دوشنبه) به سواحل جنوبي درياي خزر است كه پيآمد آن؛ وزش باد و بارش باران (گاهي شديد) ، رعد و برق و كاهش دما خواهد بود.ك/3
7296/2007

سرخط اخبار استان‌ها