۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۱۶
کد خبر: 81741147
T T
۰ نفر
حسن بیگی: صداقت و مردمی بودن ویژگی دولت تدبیر و امید است

آشتیان - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مركزی گفت: صداقت و مردمی بودن ویژگی دولت تدبیر و امید است و با تكیه بر این شاخص ها توانسته در دوسال اخیر چتر خدمتی گسترده ای را برای مردم داشته باشد.

شكرالله حسن بیگی روز یكشنبه در جریان بهره برداری از ساختمان نوساز دانشگاه پیام نور آشتیان افزود:هفته دولت به نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر نامگذاری شده كه شیوه این بزرگواران نیز بر پایه صداقت و خدمت به مردم بود.
وی بیان كرد: مكتبی بودن شاخصه مهم دولت رجایی بود و این مهم در دولت یازدهم با اخلاقمداری، پاكدستی و خدمت صادقانه نمود یافته است.
وی با بیان اینكه هشتم شهریورماه به عنوان روز مقابله با تروریسم نامگذاری شده است گفت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق بارز قربانی بودن ایران در پدیده تروریسم هستند و این پدیده شوم بیش از 17 هزار شهید در مسندها و رده های مختلف مسوولیتی و اجتماعی به جا گذاشته است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مركزی خاطرنشان كرد: خاورمیانه در آتش گروه های تروریستی كه دست پرورده كشورهای استكباری هستند می سوزد و باید با این پدیده شوم كه عامل ناامنی و رفتارهای خشن و وحشیانه است ، مختلف آن مقابله شود.
حسن بیگی خاطرنشان كرد: آشتیان خطه ای عالم پرور و مهد فرهیختگان استان مركزی است كه مردان بزرگی را در عرصه های سیاسی، فرهنگی و علمی تقدیم كشور و جهان كرده است و باید این ظرفیت به خوبی معرفی شود.
عملیات ساختمان نوساز دانشگاه پیام نور آشتیان از سال 91 آغاز شده بود و اكنون با بهره برداری از آن فضای مناسبی برای دانشجویان این دانشگاه فراهم شده است .
شهرستان آشتیان از شمال به تفرش و قم و از جنوب به اراك و محلات محدودمی شود و یك هزار و 348 كیلومتر مربع مساحت دارد.
6013/6012

سرخط اخبار استان‌ها