۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۱۹
کد خبر: 81740965
T T
۰ نفر
بيمارستان خيريه شهرستان فراهان استان مركزي به بهره برداري رسيد

اراك- ايرنا- بيمارستان خيريه شهرستان فراهان پس از 15 سال وقفه روز يكشنبه همزمان با هفتمين روز از هفته دولت با حضور استاندار مركزي به بهره برداري رسيد.

اين بيمارستان در زميني به مساحت دو هزار و 500 متر مربع و سه هزار و 200 متر زير بنا در دو طبقه و با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 700ميليون ريال از سوي خيران احد خسرواني و صبا ساخته شده است.
عمليات تجهيز اين بيمارستان نيز از سوي دانشكده علوم پزشكي اراك با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 500 ميليون ريال انجام شده است.
بيمارستان خيريه شهرستان فراهان 32 تخته و داراي بخش هاي جراحي، زنان و زايمان، كودكان، عفوني، داخلي، آزمايشگاه، راديولوژي و دياليز است.
40 طرح عمراني و خدماتي ديگر امروز با حضور استاندار و تني چند از مديران دستگاه هاي اجرايي استان مركزي با اعتباري بالغ بر يكصد ميليارد ريال در نقاط مختلف شهرستان فراهان به بهره برداري رسيد.
عمليات آبرساني به دو روستاي تلخاب و آرزومند، بهره برداري از خانه بهداشت فردقان، بهره برداري از دو ساختمان دهياري روستاهاي ونك و محسن آباد، آبرساني به چاه هاي كشاورزي و بهسازي معابر روستاي محسن آباد از مهمترين طرهاي شهرستان فراهان بود كه با حضور استاندار و مسوولان استان مركزي به بهره برداري رسيد.
فراهان از توابع استان مركزي در سال ۱۳۸۹ به طور رسمي شهرستان شد.
3017/6012/1772
۰ نفر