۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۲۷
کد خبر: 81740657
T T
۰ نفر
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه: دشمن گلوگاه اتصال امت به امام را هدف گرفته است

اردبيل- ايرنا- جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: دشمن امروز گلوگاه حساس اتصال امت به امام را مورد هدف قرار داده و مي خواهد از اين طريق به پيكره نظام اسلامي ضربه وارد كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام عبدالله حاجي صادقي روز يكشنبه در مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و شهداي فصل تابستان شهرستان اردبيل در مسجد قدس افزود: ملتي كه متصل به امام و ولايت فقيه است و ولايت را محور كارهاي خود قرار مي دهد شكت ناپذير است.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تلاش همه ائمه را بر پايي نظام ولايي و حكومت ديني عنوان كرد و افزود: نظام ولايي عالي ترين مدل حكومت ديني و تجلي ولايت است و ولايت فقيه در عصر غيبت تجلي ولايت امام معصوم و در نهايت ولايت خداست.
وي اظهار كرد: امروز دشمن به صراحت اعتراف مي كند كه انقلاب اسلامي ايران باعث مرگ تدريجي ما شده است و همه قدرت و تلاش خود را به كار بسته تا به هر نحوي در مقابل آن بايستد.
او همراه بودن واقعي با ولايت را تنها راه نجات كشور و جامعه دانست و بيان كرد: فراموش نكنيم كه در اين نظام محور وحدت ولايت است و نظام اسلامي سكاندار واحد دارد و آن هم مقام معظم رهبري است.
وي با تاكيد بر اين كه ما با پا فشاري بر اصول خود مذاكره مي كنيم اضافه كرد: ما بر آرمانهايمان تكيه مي كنيم و با دنيا تعامل هم مي كنيم.
حاجي صادقي با اشاره به اين كه با توكل به خداوند و اعتماد به مردم توانستيم در سه دهه اخير به پيشرفت‌ها و استقلال واقعي دست پيدا كنيم گفت: امروز دشمنان ما بيش از ما به برقراري روابط و تعامل نيازمند هستند.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به اين كه امروز دشمن به صراحت اعتراف مي كند كه نه تنها در منطقه بلكه در اقصي نقاط دنيا نمي توان نقش ايران را ناديده گرفت افزود: اگر امروز شش دولت غربي در برابر عظمت اين ملت زانو زده و با مسئولان ما مذاكره مي‌كنند از اين باب است كه آنها بيش از جمهوري اسلامي ايران به برقراري روابط و مذاكرات محتاج هستند.
وي اظهار كرد: استكبار جهاني به ويژه آمريكا به رغم ادعا در برقراري روابط با جمهوري اسلامي ايران همچنان به دشمني‌ها و فتنه‌گري‌هاي خود ادامه مي‌دهد و تلاش مي كند تا به هر شكل ممكن مانع توسعه و پيشرفت ايران اسلامي شود.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با گراميداشت ياد شهيد رجايي و باهنر افزود: شهدا نه تنها خودشان زنده هستند بلكه عامل حيات و بقاي جامعه هستند.
وي تاكيد كرد كه نبايد ياد و خاطره شهدا كه به جامعه حيات طيبه مي‌بخشد تعطيل شده و يا از اهميت آن كاسته شود بلكه بايد همه تلاش كنيم راه عزتمندانه شهدا تداوم داشته باشد و پيام واقعي آنها را به دنيا برسانيم.
او اظهار كرد: شهدا به ما نيازي ندارند چون آنها در محضر خدايند بلكه اين ماييم كه نيازمند آنان هستيم تا ما را زنده كنند و حيات دوباره بدهند.
وي با اشاره به مطالبه شهدا از ما افزود: شهدا امروز از ما مي خواهند اين انقلاب را با تمام اركانش حفظ كرده و روحيه جهادي داشته باشيم و با مراقبت از اين روحيه بتوانيم در مسير عزت و عظمت روزافزون گام برداريم.
6130/6016/1772
۰ نفر