۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۴۴
کد خبر: 81740556
T T
۰ نفر

امام جمعه مريوان: قدردان امنيت موجود در كشور باشيم

۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۴۴
کد خبر: 81740556
امام جمعه مريوان: قدردان امنيت موجود در كشور باشيم

سنندج- ايرنا- امام جمعه مريوان امنيت موجود در كشور را مديون خون هاي پاك ريخته شده شهدا دانست و تاكيد كرد: همه ما بايد قدردان اين امنيت بوده و در راه تداوم آن تلاش كنيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ماموستا مصطفي شيرزادي روز يكشنبه در آيين تشييع پيكر 17 شهيد گمنام در مريوان با بيان اينكه ما مديون خون پاك شهدا هستيم افزود: آن بزرگواران جان خود را فدا كردند تا ما زنده بمانيم و امنيت و آسايش را براي ما به ارمغان آوردند.
وي با بيان اينكه شهيدان در راه رفاه و آسايش كشور بزرگترين سرمايه خود يعني جانشان را فدا كردند گفت: شهدا داراي مقام و جايگاه والايي هستند به گونه اي كه خداوند به نام شهيد قسم ياد كرده است.
امام جمعه مريوان اظهار كرد: امنيت و سلامت دو امري است كه تا از دست نرود قدر آن را نمي دانيم لذا بايد قدر امنيت موجود در كشور را دانسته و براي استمرار آن تلاش كنيم.
كاروان حامل پيكر 17 شهيد گمنام كه در به تازگي در منطقه كردستان عراق تفحص شده اند امروز وارد مرز بين المللي باشماق مريوان شد.
در آيين استقبال از شهداي گمنام سيد محمد باقر زاده رييس ستاد تحقيق و تفحص شهدا، استاندار كردستان، نماينده مردم مريوان در مجلس، امام جمعه و فرماندار مريوان، فرمانده هان سپاه، نيروي انتظامي و ارتش، خانواده هاي شهدا و جمع زيادي از مردم حضور داشتند.
شهرهاي مختلف كردستان امروز و فردا ميزبان پيكر پاك 17 شهيد گمنامي هستند كه در منطقه شمال عراق تفحص شده اند، پيكرهاي پاك اين شهدا پس از استقبال توسط مردم غيور مريوان امروز وارد سقز و پس از تشييع در اين شهر وارد ديواندره خواهند شد.
اين شهداي گرانقدر همچنين پس از شهرهاي مريوان، سقز و ديواندره وارد شهرستان هاي سنندج، دهگلان، قروه، سريش آباد و بيجار شده و پس از آن به تهران منتقل خواهند شد.
اين شهداي گرانقدر در عمليات هاي والفجر4، والفجر9، والفجر10 و نصر 7 به شهادت رسيده اند و پيكر پاك آنها در مناطق عملياتي پنجوين، دربندي خان، چوارتا، بلفت و كركوك كشف شده است.ك/2
7348/6108/1352/1904
۰ نفر