۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۴۲
کد خبر: 81738234
T T
۰ نفر

وزير بهداشت از دو بيمارستان شهر اصفهان بازديد كرد

۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۴۲
کد خبر: 81738234
وزير بهداشت از دو بيمارستان شهر اصفهان بازديد كرد

اصفهان- ايرنا- وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي عصر جمعه پس از ورود به اصفهان از دو مركز آموزشي درماني الزهرا (س) و شهيد بهشتي اين شهر بازديد كرد.

به گزارش ايرنا، دكتر سيد حسن هاشمي به مناسبت هفته دولت عصر امروز جمعه از طريق سفر هوايي با بالگرد و از استان فارس وارد اصفهان شد.
وزير بهداشت ابتدا به بازديد از بيمارستان الزهرا(س) اصفهان و بخشهاي مختلف آن از جمله اورژانس و پاويون پرداخت و با تعدادي از مردم گفت و گو كرد.
هاشمي در اين بازديد قول مساعد در باره ساخت درمانگاه و پاويون جديد براي اين مركز آموزشي درماني داد.
وزير بهداشت پس از آن به بازديد از بيمارستان شهيد بهشتي اصفهان كه تخصصي زنان است، پرداخت.
قرار است امشب وزير بهداشت در آئين گراميداشت مقام پزشك و داروساز در تالار شهيد موحدي جنب مركز آموزشي درماني الزهرا (س) حضور يابد كه در اين ايين با حضور رئيس سازمان نظام پزشكي كشور از بيش از 90 پزشك، داروساز و دندانپزشك نمونه استان اصفهان تجليل خواهد شد.
بر اساس برنامه هاي اعلام شده، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي فردا و در دومين روز سفر خود به استان اصفهان پس از حضور در آئين تجليل از پزشكان پيشكسوت اصفهان جهت بازديد از وضعيت بيمارستانها و روند اجراي برنامه تحول نظام سلامت به شهرستان‌هاي گلپايگان، نائين، اردستان، نطنز، نجف‌آباد و زرين‌شهر سفر مي‌كند.
همچنين وزير بهداشت در آخرين برنامه خود در اصفهان كه زمان آن فردا شب اعلام شده است در آئين ويژه هفته دولت در مسجد مصلاي اصفهان به سخنراني براي مردم مي پردازد.
ت/3011/ 6508 / 1539
۰ نفر