۵ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۵۸
کد خبر: 81737425
T T
۰ نفر
مخالفت شورای مركزی حزب ندای ایرانیان با استعفای خرازی

تهران - ایرنا - شورای مركزی حزب ندای ایرانیان عصر پج شنبه برای بررسی استعفای صادق خرازی تشكیل جلسه داد و پس از پنج ساعت بحث با آن مخالفت كرد.

پژمان گرامی رییس كمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان در این باره گفت:پیرو استعفای رییس شورای مركزی حزب ندای ایرانیان، عصر پنج شنبه جلسه شورای مركزی برگزار شد و موضوع استعفای ایشان مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: با توجه به اصرار دكتر خرازی بر استعفا، مخالفین و موافقین به صورت تفصیلی دلایل و استدلالهای خود را مطرح كردند. در این جلسه ضمن انتقاد از بی اخلاقی ها طی هفته های گذشته این نكته مورد تاكید قرار گرفت كه دغدغه های دلسوزان جبهه اصلاحات حائز اهمیت بوده و ندای ایرانیان خود را متعهد به حركت در چارچوبهای مورد وثوق جبهه اصلاحات می داند.
رییس كمیته اطلاع رسانی این حزب اظهار داشت در این جلسه 5ساعته پس از بحث و بررسی صورت گرفته ، اعضای شورای مركزی با استعفای دكتر خرازی مخالفت كردند.
گرامی در پاسخ به این سوال كه شورای مركزی نسبت به مواضع بحث برانگیز اخیر چه موضعی اتخاذ كرد گفت: در مجموعه حزب ندای ایرانیان افرادی با سلایق و نظرات متفاوت حضور دارند اما طبیعی است كه در هر حزبی مجموعه مواضع رسمی از طریق بیانیه ها و اسناد حزبی منتشر شده و افراد منتسب به حزب همچون اعضای دیگر احزاب آزادند كه دیدگاهها و نظرات خود را با رسانه ها در میان بگذراند.
سید صادق خرازی اول شهریور از ریاست شورای مركزی حزب ندای ایرانیان استعفا داد.
رییس كمیته اطلاع رسانی ندای ایرانیان همچنین خبر از برگزاری نشست رسانه ای در هفته آینده به مناسبت اخذ پروانه این حزب داد.
1553
۰ نفر