۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰
کد خبر: 81737017
T T
۰ نفر
ایجاد امید از دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم است

تهران- ایرنا- یادگار امام و تولیت آستان حضرت امام(ره) ایجاد امید، نشاط و شادابی در جامعه را یكی از بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم ذكر كرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز پنجشنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران با بیان اینكه عده ای تصور می كنند امید یك مساله ساده است افزود: امید واقعیتی بسیار مهم، ارزشمند و شاید كم نظیر در زندگی مردم است و شاید بتوان گفت امید بزرگترین مسوولیت حاكمیت یك كشور است.
وی با بیان اینكه ایجاد نشاط و شادابی زمینه ساز كار، تلاش و پیشرفت می شود افزود: ایجاد یاس و ناامیدی جامعه را از توانمندی های بالقوه و بالفعل خود دور می كند.
حجت الاسلام خمینی اضافه كرد: وظیفه مسوولان جامعه است كه بذر امید را بكارند، دلها را از اضطراب و یاس خالی كند تا آن جامعه به حركت افتد.
وی در ادامه با تاكید بر اینكه كارهای بزرگی كه در دولت ها انجام می شود باید بدون منت به اطلاع مردم برسد ادامه داد: حضرت امام (ره) همواره به مسوولان توصیه می كردند كارهایی كه انجام داده اند را به دور از خودنمایی و ریا به مردم اطلاع دهند تا مردم نسبت به كار و تلاش مسولان دلگرم شوند.
یادگار امام گفت: این نصیحت بزرگ امام(ره) سبب ایجاد امید می شود كه دستاورد بزرگی است و باید از آن پاسداری كنیم چرا كه سبب نشاط، شادابی و توانمندی می شود.
هاشمی استاندار تهران، فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران روز پنجشنبه به مناسبت هفته دولت با حجت الاسلام و المسلمین خمینی تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) در حسینیه جماران دیدار كردند.
دوم تا هشتم شهریورماه همزمان با ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.
تهرام/9350/7243 / 6139

سرخط اخبار سیاست