۵ شهریور ۱۳۹۴، ۷:۴۱
کد خبر: 81736375
T T
۰ نفر
نگاه كيهان به بيانات رهبر انقلاب در ديدار اعضاي هيات دولت

تهران -ايرنا- روزنامه كيهان روز پنجشنبه تيتر نخست خود را به خبري با عنوان « رهبر انقلاب در ديدار اعضاي هيات دولت تأكيد كردند/خط قرمز اقتصادي فاصله طبقاتي و پايمال شدن حقوق فقرا » اختصاص داد.

به گزارش ايرنا، كيهان در بخشي از اين خبر آورده است :حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح ديروز (چهارشنبه) در ديدار رئيس جمهور و هيات وزيران، فلسفه نام‌گذاري ايام شهادت شهيدان رجايي و باهنر به عنوان هفته دولت را، زنده ماندن شاخص‌ هاي فكري، رفتاري و شخصيتي آن دو شهيد عزيز خواندند و با تقدير از تلاش‌هاي دولت، از جمله در زمينه كاهش تورم، آرامش و ثبات اقتصادي، سلامت و بهداشت و پايان مذاكرات هسته‌اي، تأكيد كردند: در روند حركت عمومي كشور، توجه كامل به تداوم دشمني دشمنان، هوشياري در مقابل رخنه و نفوذ بيگانگان، پرهيز از حاشيه‌سازي، حفظ شتاب علمي، مديريت عرصه فرهنگ بر مبناي اصول و شعارهاي امام و انقلاب، توجه به عدالت در مسير پيشرفت، مديريت جدي بازرگاني خارجي، تدوين برنامه‌اي منسجم و زمان‌بندي‌شده براي تحقق اقتصاد مقاومتي بايد مورد توجه كامل مسئولان قرار داشته باشد.
كيهان عكس نخست خود را به ديدار هيات دولت با رهبر معظم انقلاب اختصاص داده است .
يادداشت روز كيهان به قلم جعفر بلوري با موضوع «ضربه اش را نخوريم » فريب دشمن را نخوردن و در دام آمريكا قرار نگرفتن را مورد بررسي قرار داده است .
در بخشي از اين يادداشت مي خوانيم «برخي گروه‌هاي اسلامي در برخي كشورها برخلاف ملت ايران، جاي دوست و دشمن را اشتباه گرفتند و ضربه‌اش را نيز خوردند (رهبر معظم انقلاب در ديدار دست‌اندركاران و كارگزاران حج و سفرهاي عتبات)
كشور مصر و گروه اخوان‌المسلمين، شايد بهترين نمونه براي تبيين اين بخش از بيانات رهبر معظم انقلاب باشد. «محمد مرسي» و اخوان‌المسلمين پس از انقلاب «اسلامي» مصر، به آمريكا، دشمن قسم‌خورده اسلام، «اعتماد» كرد و جاي دوست و دشمن را اشتباه گرفت و به قول حضرت آقا ضربه‌اش را نيز خورد. نگاهي به وضعيت امروز مصر، و گروه اسلامي اخوان‌المسلمين، در پذيرفتن اين تحليل به ما كمك خواهد كرد.
«محمد مرسي» و «محمد بديع» رئيس‌جمهور سابق و رهبر اخوان‌المسلمين اكنون زنداني و در انتظار اجراي حكم مرگ هستند و گروه اسلامي اخوان‌المسلمين هم از هم پاشيده است. در مقابل، حسني مبارك، فرعون مصر و فرزندانش كه انقلاب مصر عليه آنها شكل گرفت، تبرئه و آزاد شدند.
«راز تأكيد رهبر انقلاب بر صراحت دولتمردان مقابل دشمن ،وين وايت: آمريكا از قدرت تلافي ايران مي‌ترسد،ماله‌كشي عملكرد استعمار از سوي پياده‌نظام آشوب نيابتي» از اخبار ويژه اين روزنامه مي باشد.
*شبد* 1528 * 1095
۰ نفر