۲ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۵۶
کد خبر: 81731488
T T
۰ نفر

هشدار ارتش یمن به عربستان

۲ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۵۶
کد خبر: 81731488
هشدار ارتش یمن به عربستان

تهران- ایرنا- سرهنگ شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن به عربستان هشدار داد در صورت تداوم تجاوز به زیرساخت ها ازجمله فرودگاهها، بنادر یمن همه زیر ساخت های نظامی عربستان و فرودگاههای این كشور هدف حملات ارتش یمن وكمیته های مردمی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن ( سبا)، لقمان با صدور بیانیه ای از غیرنظامیان عربستانی ساكن استان ابها خواست برای حفظ جان خود از نزدیك شدن به همه زیر ساخت های نظامی وفرودگاهها خودداری كنند.
وی تاكید كرد ارتش یمن وكمیته های مردمی آن در صورت تداوم تجاوزوحشیانه عربستان به یمن ومداخله در امور داخلی این كشور ،مصمم به مقابله به مثل هستند.
لقمان با اشاره به سكوت محافل بین المللی نسبت به جنایت های رژیم آل سعود در یمن به ویژه طی روزهای اخیر گفت: این امر موجب شد تا اجرای گزینه های استراتژیك برای پاسخگویی به تجاوز آغاز شود .
وی با تاكید بر تشدید حملات نیروهای مقاومت مردمی یمن به مواضع نظامی عربستان در مرزهای یمن نسبت به تداوم آن در صورت تداوم تجاوز عربستان هشدار داد.
سخنگوی ارتش یمن از پایداری وفداكاری های قهرمانان نیروهای مقاومت مردمی كه ضربه های شدیدی به مواضع نظامی عربستان وارد ساختند وبا شجاعت از خاك یمن وملت آن دفاع می كنند تشكر كرد.
وی با اشاره به اخبار دروغین رسانه های مزدور عربستان درباره پیروزی های خیالی نیروهای مزدور وخائن گفت: جنجال تبلیغاتی رسانه های مزدور عربستان در نهایت منجر به پیروزی یمن بر عربستان متجاوز می شود.
لقمان تاكید كرد: موسسات نظامی وامنیتی یمن برای همیشه نیروی ضربه زننده در دست مردم این كشور باقی خواهد ماند
و تخیل متجاوزان در تجزیه كشور وایجاد تفرقه وفتنه در آن به شكست خواهد انجامید.
وی با دعوت از همه اقشار مردم یمن به هشیاری و نپذیرفتن اخبار دروغین مزدوران عربستانی خواستار افزایش بیداری وایفای مسئولیت های خود در داخل شهرها وروستاها برای حفظ امنیت وثبات شد.
عربستان با ائتلاف 9 كشور عربی منطقه به جز عمان از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای علیه فقیرترین كشورعربی منطقه به اجرا گذاشت تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این كشور را به حاكمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن جنبش مردمی انصارالله كه امنیت شهرهای یمن را تامین كرده اند، جلوگیری كند.
خاورم**1453**1566
۰ نفر