۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۱۰
کد خبر: 81731038
T T
۰ نفر
جلسه كمیسیون فرهنگی مجلس با حضور وزیر ورزش برای بررسی مشكلات فوتبال كشور

تهران- ایرنا- سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تشكیل جلسه ای با حضور وزیر ورزش و جوانان برای بررسی مشكلات فوتبال كشور خبر داد.

حجت الاسلام سیدعلی طاهری در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تشریح جلسه روز یكشنبه كمیسیون فرهنگی اظهار داشت: در این جلسه بیژن نوباوه رئیس كارگروه خانواده، ورزش و جوانان كمیسیون فرهنگی گزارشی از جلسه این كارگروه با حضور وزیر ورزش و رئیس لیگ برتر و نمایندگانی از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی جهت بررسی اتفاقات رخ داده در بازی دو تیم نفت و تراكتورسازی ارایه كرد.
وی ادامه داد: در این جلسه اشكالات فراتر از یك بازی مطرح شد و مشكلات و مسائل فدراسیون فوتبال نیز مورد بررسی قرار گرفت.
طاهری خاطر نشان كرد: در نهایت مقرر شد كه جلساتی برای بررسی اساسنامه فدراسیون فوتبال تشكیل شود تا اشكالات فوتبال به صورت ریشه‌ای‌تر بررسی شود.
نماینده مردم گرگان در مجلس تصریح كرد: در جلسه امروز كمیسیون همچنین شش نفر انتخاب شدند تا دو نفر از آنها برای عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منكر از سوی مجلس معرفی شوند كه این افراد آقایان آشتیانی، ‌آقا تهرانی،‌ پژمان‌فر،‌ جعفرپور، رحماندوست و میرمحمدی می باشند.
طاهری تصریح كرد: برخی از اشكالات مطرح شده شورای نگهبان درباره طرح حمایت و مدیریت احداث مساجد نیز در جلسه امروز این كمیسیون بررسی شد.
سیام**9103**1449
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست