۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۴۷
کد خبر: 81721661
T T
۰ نفر
رییس كمیته انضباطی هیات فوتبال خراسان رضوی از درگیری در مسابقه تربت جام ابراز بی اطلاعی كرد

مشهد - ایرنا - رییس كمیته انضباطی هیات فوتبال خراسان رضوی از وقوع درگیری در جریان مسابقه روز جمعه فوتبال در شهر تربت جام ابراز بی اطلاعی كرد.

سید ابوالحسن شاهچراغی عصر یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: تاكنون اطلاعاتی از وقوع درگیری در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم تربت جامی به كمیته انضباطی هیات فوتبال استان ارسال نشده است.
وی گفت: اگر درگیری در زمین مسابقه و استادیوم و بین بازیكنان صورت گرفته بود مراتب تاكنون به این كمیته اطلاع داده می شد.
دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی هم گفت: اگر درگیری ها در داخل استادیوم و زمین مسابقه روی دهد مراتب در كمیته انضباطی هیات فوتبال رسیدگی می شود و در غیر این صورت رسیدگی بر عهده سایر بخشهای ذیربط است.
حسن نوری افزود: درگیری مزبور در خارج از ورزشگاه صورت گرفته و مراتب از طریق هیات فوتبال تربت جام در دست پیگیری است و اطلاعات تكمیلی در سه روز آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
وی ادامه داد: دو تیم تربت جامی بعد از طی مدتی محرومیت دوباره در مسابقات لیگ دسته یك استان حضور یافتند و در چند سال گذشته نیز سه درگیری در جریان مسابقات فوتبال در تربت جام رخ داده بود.
وی گفت:با هرگونه درگیری و فحاشی در جریان رقابتهای فوتبال با قاطعیت برخورد می شود.
این درحالی است كه رییس هیات فوتبال تربت جام به خبرنگار ایرنا گفته بود: در جریان مسابقات روز جمعه گذشته فوتبال دسته یك این شهرستان چهار نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.
محمد امیری افزود: این مسابقه از سری مسابقات داخلی شهرستان تربت جام بود كه بین دو تیم محمود آباد و احمدآباد صورت گرفت و به علت درگیری بازیكنان نیمه تمام ماند.
وی اظهار كرد: این بازی در حالی كه تا دقیقه 67 با نتیجه یك بر یك مساوی بود، با درگیری لفظی و فیزیكی بین بازیكنان دو تیم مواجه شد.
به گفته وی مصدومین برای مداوا به بیمارستان سجادیه تربت جام و مراكز درمانی مشهد مقدس اعزام شد.
وی افزود: با توجه به قوانین و آیین نامه های هیات فوتبال استان نسبت به تخلفات در این زمینه از طرف ناظر بازی گزارش ارایه شده كه در حال پیگیری آن هستیم.
شهرستان 270 هزار نفری تربت جام در 160 كیلومتری جنوب شرقی مشهد قراردارد.
سه هزار و 500 ورزشكار در قالب یكصد تیم فوتبال و سه هزار و 105 ورزشكار در 135 تیم فوتسال استان خراسان رضوی سازماندهی شده و فعالند./3
2095/ 6053 /1596
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش