۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۲
کد خبر: 81716029
T T
۰ نفر

لاله هاي سرخ حسيني فضاي تويسركان را عطرآگين كردند

۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۲
کد خبر: 81716029
لاله هاي سرخ حسيني فضاي تويسركان را عطرآگين كردند

همدان- ايرنا- پيكر مطهر 2 تن از شهداي گمنام دوران دفاع مقدس امروز(سه شنبه) با ورود به شهرستان تويسركان فضاي اين شهرستان را سرشار از عطر شهادت كردند.

به گزارش ايرنا امروز در ميان جمعيت انبوه و مشتاق مردم تويسركان، دوباره دلها هواي حسيني شدن به خود گرفت و مردمي كه ساعت ها منتظر ورود پيكر مطهر 2 شهيد گمنام دوران دفاع مقدس بودند عمق دلدادگي و وفاداري خود به آرمان هاي شهداي انقلاب اسلامي را به نمايش گذاشتند.
پيكر مطهر اين 2 شهيد گمنام ابتدا وارد روستاي سيد شهاب شد و پس از استقبال پرشور مردمي از روستاهاي جيجانكوه، اشترمل و آرتيمان عبور كرد و پس از آن به جمع عاشقان حسيني در روستاهاي عين آباد و رود آور پيوست.
در ميان سيل خروشان و جلوه هاي بارز شيفتگي به انديشه و راه شهدا، حضور چشمگير جوانان و نوجوانان بيشتر جلب توجه مي كرد، نسلي كه شهدا را نديده اند اما مكتب و راه آنها را شناخته اند و گام در مسير روشن و مقدس آنها مي گذارند.
شهدا آمدند تا يكبار ديگر محور وحدت ملي و انسجام داخلي كشور باشند و به همگان يادآوري كنند كه براي رسيدن به قله هاي عزت، اقتدار و خدا محوري بايد صبورانه و با صلابت ايستاد و در مسير حاكميت حقيقت الهي در جوامع بشري حتي از جان خود گذشت.
بر اساس اعلام رسمي فرماندهي سپاه ناحيه تويسركان يكي از شهداي گمنام وارد شده به شهرستان تويسركان يك رزمنده 28 ساله است كه در سال 62 در عمليات خيبر در جزيره مجنون به درجه رفيع شهادت نايل آمده و ديگر پيكر مطهر متعلق به شهيد 18 ساله اي است كه در سال 67 در منطقه زبيدات عراق شهد شيرين شهادت را سر كشيده است.
قرار است پيكر مطهر اين 2 شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس عصر امروز از فرماندهي سپاه ناحيه تويسركان به سمت شهر فرسفج تشييع و در پارك كوهستاني اين شهر به خاك سپرده شوند.
تويسركان يكي از شهرستانهاي استان همدان واقع در 90 كيلومتري شهر همدان است كه علاوه بر تقديم بيش از 750 شهيد به انقلاب اسلامي، پيكر مطهر 10 شهيد گمنام را در آغوش خود كشيده كه با خاكسپاري 2 شهيد امروز، اين تعداد به 12تن مي رسند.
فرسفج يكي از سه شهر شهرستان تويسركان واقع در 15 كيلومتري جنوب تويسركان در استان همدان است.
7524/6993/1358
۰ نفر