۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۳۵
کد خبر: 81707767
T T
۰ نفر
طاهراحمدي: انتقاد پذيري از سياستهاي اصلي دانشگاه علوم پزشكي اراك است

اراك-ايرنا- رييس دانشگاه علوم پزشكي اراك گفت: آمادگي براي شنيدن صداهاي مختلف و انتقاد پذيري از سياستهاي اصلي اين دانشگاه است.

دكتر حسن طاهر احمدي روز سه شنبه در آستانه روز خبرنگار در جريان بازديد از خبرگزاري جمهوري اسلامي استان مركزي در اراك افزود: انتقاد سازنده تاثير به سزايي در اصلاح امور دارد.
وي اضافه كرد: تعامل بين بخشي و استفاده از امكانات مختلف براي رفع مشكلات حوزه بهداشت و درمان از ديگر سياستهاي اين دانشگاه است كه با جديت دنبال مي شود.
وي با بيان اينكه نگاه سياسي در حوزه سلامت آفت حرفه اي گرايي و عين خيانت به مردم، نظام و جامعه است، افزود: حوزه سلامت از سرفصل هاي مهم و راهبردي دولت است كه نگاه سياسي در آن جايي ندارد.
دكتر طاهر احمدي بيان كرد: سلامت نيروي انساني به عنوان محور توسعه سالم با عينك نگاه خاص محقق نمي شود بلكه در سايه برنامه محوري تحقق مي يابد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي اراك گفت: رويكرد جديد در حوزه سلامت كه به همت دولت تدبير و اميد توانسته رضايت مردمي را جلب كند كه با پشتوانه اطلاع رساني و فرهنگ سازي هدفمند از سوي رسانه ها و نهادهاي فرهنگي و اجتماعي كامل مي شود.
وي اظهار كرد: استان مركزي مشكلات متعددي را در حوزه درمان و فضاهاي درماني دارد كه رسانه ها مي توانند در بستر سازي مشاركت بيشتر مردمي و تسهيل امور ياريگر مديريت سلامت باشند.
رييس دانشگاه علوم پزشكي اراك اضافه كرد: پنهان كاري در عرصه سلامت جايگاهي ندارد و بايد با حركت در بستر واقعيات برنامه هاي اين حوزه پيگيري شود.
دكتر طاهر احمدي، ساخت بيمارستان ولي عصر (عج) و طرح توسعه بيمارستان آيت الله خوانساري اراك را دو طرح اولويت دار در حوزه سلامت عنوان كرد و گفت:رسانه ها در روند ايجاد و تكميل اين طرح ها در خروج از ركود و گره گشايي از مشكلات اعتباري نقش بسيار موثري دارند.
وي اظهار كرد: خبرگزاري ايرنا با حركت در مسير فعاليت هاي حرفه اي و اخلاق مداري توانسته به خوبي از عهده ماموريت هاي خود در بخش هاي مختلف به ويژه در حوزه سلامت برآيد.
رييس خبرگزاري جمهوري اسلامي استان مركزي نيز در اين ديدار گفت: رويكرد ايرنا در دولت تدبير و اميد حرفه اي گرايي و تكيه بر نيروي انساني كارآمد است.
علي حيدر شاه حسيني افزود: برنامه محوري و دلسوزي در بخش سلامت استان در دو سال گذشته توانسته كارنامه موثري را از اين حوزه به نمايش گذارد.
مهدي ميرزابابايي مسوول روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي اراك نيز در اين ديدار آمادگي اين دانشگاه را برپايي ميزگردهاي خبري و ديگر فعاليتهاي رسانه اي اعلام كرد.
دكتر طاهر احمدي در پايان اين ديدار از بخش هاي مختلف خبرگزاري ايرنا در اراك بازديد و از خبرنگاران اين رسانه با اهداي لوح تقدير كرد.
دانشگاه علوم پزشكي اراك مسووليت راهبردي حوزه سلامت در عرصه دولتي را برعهده دارد و از 20 بيمارستان فعال استان مركزي 16 بيمارستان با مديريت دولتي، سه بيمارستان با تامين اجتماعي و يك بيمارستان از طريق بخش خصوصي اداره مي شود.ك/2
3005/6012

سرخط اخبار استان‌ها