۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰
کد خبر: 81707010
T T
۰ نفر
نجات جان 29 نفر درسانحه آتش سوزي در ساختمان 12طبقه اي درتهران

تهران- ايرنا- سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران ازوقوع سانحه آتش سوزي در يك مجتمع مسكوني 12 طبقه اي در خيابان كريمخان خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان 29 نفر از ساكنان اين مجتمع مسكوني نجات يافتند.

سيد جلال ملكي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در ساعت 3:32 بامداد امروز حادثه آتش سوزي در يك مجتمع مسكوني در خيابان كريمخان (ساختمان هاي بهجت آباد) به سامانه 125 اعلام شد و ماموران چهار ايستگاه آتش نشاني به همراه دو نردبان و خودروي تنفسي به محل اعزام شدند.
وي گفت: سانحه آتش سوزي در قسمت شوتينگ غربي مجتمع مسكوني 12 طبقه 24 واحدي كه مملو از زباله بوده به يكباره صورت گرفته و دود زيادي طبقات را فرا گرفت.
ملكي با بيان اينكه گروهي از آتش نشانان مشغول خاموش كردن آتش و گروهي ديگر به همراه دستگاههاي تنفسي به مدد افراد گرفتار شده پرداختند افزود: آتش نشانان در اين موفق به نجات جان 29 نفر از ساكنان اين ساختمان كه در شرايط ناايمن گرفتار شده بودند شدند.
وي گفت: آتش نشانان پس از خاموش كردن آتش و ايمن سازي كامل محل را در ساعت 4:38 در اختيار كارشناسان آتش نشاني براي بررسي علت وقوع اين آتش سوزي قرار دادند.
تهرام/7243/1831
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه