۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵
کد خبر: 81705856
T T
۰ نفر

برنامه بنیاد مستضعفان اكران ویژه فیلم محمد (ص)

۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵
کد خبر: 81705856
برنامه بنیاد مستضعفان اكران ویژه فیلم محمد (ص)

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی بنیاد مستضعفان از تدارك گسترده برای اكران فیلم محمد (ص) به كارگردانی مجید مجیدی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، رحمت الله صادقیان اظهار كرد: جلسات شورای سیاستگذاری و راهبردی برای اكران فیلم حضرت محمد (ص) از ماه‌ها پیش آغاز شده است. وی گفت: برنامه‌ریزی منظم و گسترده‌ای نیز برای اكران این فیلم انجام شده و تلاش داریم تا در زمان اكران این فیلم مردم كشور در اقصی نقاط بتوانند آن را تماشا كنند.
صادقیان ادامه داد: كمیته برنامه‌ریزی برای اكران فیلم محمد (ص) به كارگردانی مجید مجیدی در دو بخش داخلی و بین‌المللی برنامه‌ریزی‌های مشخصی انجام داده و علاوه بر برنامه‌هایی برای اكران داخلی طرح‌های خوبی نیز برای اكران بین المللی فیلم در نظر داریم.
معاون هماهنگی بنیاد مستضعفان افزود: به بركت این پروژه عظیم جهان اسلام و با همكاری سازمان سینمایی، موسسه سینماشهر و سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان، تعداد زیادی از مجتمع های فرهنگی بلااستفاده یا بدون كاربری سینمایی به سیستم نمایش دیجیتال مجهز شد.
صادقیان اضافه كرد: با تجهیز این مجتمع‌های فرهنگی بسیاری از شهرهای فاقد سینما دارای سالن شدند و مردم این شهرها می توانند فیلم محمد (ص) ساخته مجید مجیدی را تماشا كنند.
رییس هیات مدیره شركت سینمایی نورتابان افزود: از آنجا كه این شركت تهیه‌ كننده و سرمایه گذار فیلم حضرت محمد(ص) است؛ تمام تلاش‌های خود را برای اكران هرچه بهتر این فیلم مبذول داشته و با تمام توان برای اكران آن اقدام می كند.
براساس خبر رسیده به گروه فرهنگی ایرنا ، صادقیان ادامه داد: برنامه‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی‌های گسترده برای نمایش فیلم از 20 مردادماه آغاز می‌شود و از 5 شهریورماه نیز همزمان با میلاد امام رضا (ع) و نمایش فیلم در جشنواره مونترال، اكران سراسری آن در كشور آغاز خواهد شد.
فیلم سینمایی محمد (ص) به كارگردانی مجید مجیدی توسط شركت سینمایی نور تابان ساخته شده و در آن بازیگرانی همچون مهدی پاكدل، علیرضا شجاع نوری، محسن تنابنده، مینا ساداتی، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی ور،هدایت هاشمی، نگار عابدی و ساره بیات حضور دارند.
فراهنگ**9266**1027
۰ نفر