۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵
کد خبر: 81704167
T T
۰ نفر

كشف محموله مشروبات الكلي در مهاباد

۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵
کد خبر: 81704167
كشف محموله مشروبات الكلي در مهاباد

مهاباد ـ ايرنا ـ فرمانده انتظامي آذربايجان غربي از كشف يكي از بزرگترين محموله هاي مشروبات الكلي كشور به ارزش بيش از 30 ميليارد ريال در شهرستان مهاباد خبر داد.

سردار ناصر اصلاني روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين محموله بزرگ كه شامل 30 هزار بطري و قوطي انواع مشروبات الكلي است، توسط يك شبكه بزرگ توزيع مشروبات الكلي در يك انبار واقع در يكي از روستاهاي اين شهرستان دپو شده بود كه با تلاش ماموران نيروي انتظامي كشف و ضبط شد.

وي با قدرداني از مشاركت عموم مردم با نيروي انتظامي در ماموريت هاي مختلف گفت: اين محموله بزرگ مشروبات الكلي نيز با اطلاعات داده شده از سوي مردم و مشاركت آنها كشف و ضبط شده است.

سردار اصلاني افزود: در اين ارتباط يكنفر از اعضاي اين شبكه دستگير و تعدادي ديگر از اعضاي آن شناسايي شده اند كه تلاش براي دستگيري آنها ادامه دارد.

وي گفت: اين شبكه بزرگ قصد داشت اين مشروبات الكلي را كه به صورت قاچاق از مرزهاي غربي كشور وارد استان شده بود به ديگر استان هاي عمقي كشور انتقال دهد.

سردار اصلاني يادآوري كرد: نيروي انتظامي با افرادي كه قصد مخدوش كردن امنيت جامعه را دارند و جوانان و نوجوانان ما را از مسير راست منحرف مي كنند با قاطعيت هرچه تمام تر برخورد مي كند.

آذربايجان غربي حدود يك هزار كيلومتر مرز مشترك با سه كشور تركيه، جمهوري آذربايجان و عراق دارد.

شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي و 116 كيلومتري مركز استان واقع شده است.

2077/6185/1905
۰ نفر