۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۶:۴۳
کد خبر: 81703842
T T
۰ نفر
همه براي ارتقاء جايگاه آموزش و پرورش در استان تلاش كنند

قم ـ ايرنا ـ استاندار قم گفت: امروز همه مردم و مسوولان بايد با نگاه فرابخشي، براي ارتقاء جايگاه آموزش و پرورش در استان تلاش كرده و سهم خود را به خوبي ايفا نمايند.

به گزارش ايرنا، سيد مهدي صادقي عصر شنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش قم با بيان اين مطلب افزود: هرچه جايگاه و عملكرد آموزش و پرورش در جامعه ارتقاء يافته و وضعيت بهتري داشته باشد، نسل آينده ساز كشورمان، بهتر رشد كرده و تربيت مي شوند.

وي با بيان اينكه پايه اصلي تربيت فرزندان در مدارس شكل مي گيرد، خاطرنشان كرد: امروز همه مردم و مسوولان به ويژه خيرين و نيكوكاران بايد در جهت توسعه شاخص هاي كمي و كيفي فضاهاي آموزشي و كمك به تعمير و نگهداري مدارس سهيم و شريك باشند.

فرماندار قم نيز در اين جلسه با بيان اينكه منطقه پرديسان با جود استقرار جمعيت بسيار، به لحاظ فضاهاي آموزشي بسيار ضعيف است، اظهار داشت: عدم توجه به اين معضل، در آينده منطقه پرديسان و شهر قم را با چالش ها و مشكلات متعددي مواجه خواهد كرد.

رضا سيار تصريح كرد: توسعه و تجهيز فضاها و مراكز آموزشي در منطقه پرديسان بايد با جديت پيگيري شده و مسوولان امر بايد در توسعه و گسترش اين منطقه، فضاهاي آموزشي را به عنوان يكي از مهمترين زيرساخت ها در نظر داشته باشند.

شوراي آموزش و پرورش استان قم با حضور جمعي از مديران و روساي دستگاههاي اجرايي در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداري قم برگزار شد. ك/4

8146/ 6133/