۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۵
کد خبر: 81698582
T T
۰ نفر
نتایج دومین روز از بازی های بسكتبال پسران دانشگاه آزاد در سمنان

سمنان - ایرنا - مسابقات دومین روز از بازی های لیگ دسته یك بسكتبال پسران دانشگاه های آزاد اسلامی كشور در سمنان با پیروزی تیم های استانهای مركزی، خوزستان و گیلان همراه بود.

معاون اجرایی این مسابقات روز سه شنبه به ایرنا گفت: بازی تیم های مركزی و مازندران با نتیجه 73 به 71 به سود تیم استان مركزی پایان یافت.

علی دوستی افزود: مسابقه تیم های چهارمحال و بختیاری با گیلان، 44 به 35 به سود گیلان تمام شد و در بازی دیگری نیز تیم خوزستان موفق شد 69 به 46 تیم قزوین را شكست دهد.

وی ادامه داد: دیدار تیم های مركزی با اصفهان نیز 55 به 48 به سود تیم استان مركزی پایان یافت.

وی تصریح كرد: عصر روز سه شنبه بازی تیم های گیلان با قزوین، خوزستان با چهارمحال و بختیاری و مازندران با كرمانشاه برگزار می شود و به این ترتیب روز چهارشنبه بازی های ضربدری این مسابقات و روز پنجشنبه نیز بازی نهایی مسابقات لیگ دسته یك بسكتبال پسران دانشگاه های آزاد اسلامی كشور در سمنان پایان می یابد.

معاون اجرایی این مسابقات یاد آور شد: مسابقات لیگ دسته 2 بسكتبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی كشور از دهم تا شانزدهم مرداد و مسابقات لیگ دسته سه از هجدهم تا بیست و پنجم مرداد، در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می شود.ك/3

6103/1352
۰ نفر