۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴
کد خبر: 81687474
T T
۰ نفر
دعوت فرهاد كاظمي به كميته اخلاق فدراسيون فوتبال

تهران - ايرنا - فرهاد كاظمي سرمربي تيم فوتبال راه آهن در پي برخي اخبار منتشر شده درباره راي كميته استيناف، به كميته اخلاق دعوت شد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون فوتبال، رييس كميته اخلاق گفت: با توجه به اظهار نظرهاي غيرمنطقي و غيرواقع اعلام شده از سوي برخي اشخاص كه در فضاي مجازي و در مورد راي كميته استيناف در پرونده بازيكن راه آهن تهران انتشار پيدا كرده است، آن هم در مورد رايي كه هنوز به صورت نهايي صادر و اعلام نشده است و اين امر مبين همكاري و ارتباط فرهاد كاظمي با راوي خبر است، نامبرده براي اداي پاره اي از توضيحات به كميته اخلاق دعوت خواهد شد.

تيم فوتبال راه آهن تهران به دليل تخلف مارتين موتومبا بازيكن سوئدي خود مبني بر ارايه مدارك جعلي از تيم قبلي خود، محكوم به سقوط به ليگ دسته يك شد. با حكم كميته استيناف، تيم فوتبال پيكان كه پيشتر به ليگ پايين تر سقوط كرده بود، بجاي راه آهن به ليگ برتر بازگشت اما راه آهني ها به راي صادره اعتراض كردند و خواستار برگزاري جلسه تجديدنظر خواهي ويژه شدند.

جلسه تجديد نظر خواهي ويژه كميته استيناف در خصوص اين پرونده با حضور نماينده دادستان تهران به عنوان مالك باشگاه راه آهن، مديران عامل دو باشگاه ( راه آهن و پيكان) برگزار شد.

قرار بود راي كميته استيناف تا چهارشنبه هفته پيش صادر شود كه به فردا دوشنبه موكول شد.

اين در حالي است كه ليگ برتر فوتبال از پنج شنبه هشتم مردادماه آغاز مي شود و هنوز مشخص نيست كه از دو تيم پيكان و راه آهن كدام در ليگ برتر حضور خواهند داشت.

ورزشي(1)**1379

سرخط اخبار ورزش