۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۴
کد خبر: 81686498
T T
۰ نفر
جاده كندوان مه آلود و ترافيك در اين مسير سنگين است

نوشهر - ايرنا - رييس اداره راه و شهرسازي چالوس گفت: درحال حاضر با توجه به مه آلود بودن بخش هايي از مسير كندوان (كرج - چالوس) در منطقه هزار چم حجم خودروها ترافيك سنگين است.

رضا كاوه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به علت مه آلودگي در منطقه هزارچم و حجم خوردوها در مسير كندوان ترافيك سنگين و تردد خودروها به كندي صورت مي گيرد.

وي تصريح كرد: هر لحظه بر تردد خودروهاي در اين مسير، خط جنوب به شمال كندوان (ازتونل كندوان به سمت چالوس) افزوده مي شود و هم اكنون به ويژه در شهر مرزن آباد، ولي آباد، پل زنگوله و سياه بيشه شاهد ترافيك سنگين مي باشيم.

وي خاطرنشان كرد: در خط شمال به جنوب اين مسير از شهر چالوس به سمت تونل كندوان ترافيك روان تر است.

رييس اداره راه و شهرسازي چالوس افزود: اداره راه و شهرسازي با بسيج تمامي امكانات و نيروهاي راهداري علاوه بر اتخاذ تدابير لازم براي تردد روان خودروها در منطقه به حال آماده باش كامل در آمده است تا در صورت نياز وارد عمل شود.

كاوه از رانندگان خواست با توجه به مه آلودگي بخش هايي از اين مسير كه عمق ديد بيشتر از حدود 400 متر نيست با سرعت مطمئنه حركت كنند و تجهيزات لازم را نيز همراه داشته باشند.

وي گفت: بر اساس اعلام پليس راه تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12روز جمعه الي يك بامداد روزشنبه از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع است.

مسوول ايستگاه هواشناسي سياه بيشه نيز به خبرنگار ايرنا، گفت: در حال حاضر هوا در سياه بيشه مه آلود و ديد 400 متر است.

وي درجه حرارت اين منطقه را 20 درجه سانتيگراد اعلام كرد و افزود: دما در اين منطقه از عصر امروز (جمعه) ابري و كاهش نسبي حداقل پنج درجه همراه بارش پراكنده را شاهد خواهيم بود.ك/3

1295/1501/6097

سرخط اخبار استان‌ها