۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۱
کد خبر: 81686084
T T
۰ نفر
پارك علم و فناوري توان خوبي براي ايجاد اشتغال دارد

همدان- ايرنا- رييس پارك علم و فناوري استان همدان گفت: پاركهاي علم و فناوري توان خوبي در ايجاد اشتغال و خروج از ركود دارد.

مجيد كزازي روز پنجشنبه در در نشست با فرماندار همدان افزود: توان حرفه اي و تخصصي پارك هاي علم و فناوري در پيگيري برنامه ها و سياستهاي دولت تدبير و اميد در خصوص خروج از ركود و ايجاد اشتغال را نمي توان ناديده گرفت.

وي اظهار كرد: هم اكنون 21 شركت دانشبنيان و 45 واحد فناور در استان همدان وجود دارند كه پارك علم و فناوري با ارايه تسهيلات مختلف و ايجاد امكانات و شرايط لازم از اين مراكز حمايت مي كند.

وي ادامه داد: دولت تدبير و اميد اهتمام ويژه اي در توسعه پارك داشته به گونه اي كه هم اكنون مركز رشد به جز شهرستان همدان در شهرستانهاي رزن، ملاير، كبودراهنگ و لالجين نيز مستقر است.

وي بيان كرد: در شهرستانهاي تويسركان و نهاوند نيز موافقت اصولي براي ايجاد اين مراكز اعلام شده است.

وي با بيان اينكه در سه ماهه ابتداي سالجاري هفت ميليارد و 500 ميليون ريال به واحد هاي فناور اختصاص يافته است اضافه كرد: اعتبارات پارك هاي علم و فناوري در سالجاري افزايش مطلوبي داشته است.

فرماندار همدان نيز در اين نشست گفت: پيگيري اهداف و فعاليت هاي پاركهاي علم و فناوري براي تحقق ماموريت هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب و رييس جمهوري در راستاي اقتصاد مقاومتي و تقويت دولت داخلي بسيار موثر است.

علي تعالي افزود: حمايت از شركتهاي دانشبنيان با هدف جذب دانش فني و سرمايه هاي داخلي و با توجه به ظرفيتها و پتانسيلهاي استان همدان از سياست هاي اصلي دولت تدبير و اميد است.

7530/6993

سرخط اخبار استان‌ها