منطق ايران با توافق هسته اي در عرصه بين الملل حاكم شد

ساري - ايرنا - نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي گفت: منطق ايران با توافق هسته اي در عرصه بين الملل حاكم شد و دشمنان فهميدند ايران بدنبال سلاح هسته اي نيست.

حسين نيازآذري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: انقلاب اسلامي ايران، يك انقلاب فرهنگي و برپايه منطق و گفت و گو حاكم شده است و در قانون اساسي اين امر به وضوع مشخص شده است.

وي اظهارداشت: متاسفانه در سال هاي اخير دشمنان قسم خورده نظام با در دست داشتن بنگاه هاي تبليغاتي گسترده بدنبال ايران هراسي در منطقه و جهان بودند ولي به نتيجه رسيدن گفت و گو ها پايان اين توهم شوم بود.

وي ادامه داد: براساس آموزه هاي ديني و نظر مراجع تقليد به خصوص رهبر معظم انقلاب ساخت سلاح هسته اي ممنوع و حرام است و اين اصل هم در مذاكرات هسته اي ثابت شد كه بدنبال سلاح هسته اي نيستيم.

وي گفت: در دنياي امروز سلاح هسته اي و كشتار جمعي قدرت نمي آورد بلكه قدرت ايمان ، پشتوانه مردمي و زبان و منطق گفت و گو در عرصه هاي بين المللي و ديپلماتيك براي كشور قدرت مي آورد.

نياآذري تيم هسته اي ايران را امين ، كاربلد و حركت در راستاي دغدغه ها و خط قرمز هاي مطرح شده از سوي رهبري دانست و اظهارداشت: اميدواريم با نظارت و دقت لازم دغدغه ها و موارد و نگراني هاي مقام معظم رهبري در خصوص عدم اعتماد نسبت به آمريكا تا اجرايي شدن دقيق آن لحاظ شود.

حجت الاسلام علي اكبر ناصري ديگر نماينده مردم بابل در مجلس نيز گفت : بعد از به نتيجه رسيدن مذاكرات هسته اي مهمترين دغدغه دولت و مجلس بايد ايجاد اشتغال پايدار و فراهم كردن زمينه هاي توليد و رونق اقتصادي در كشور باشد.

وي اظهارداشت: اميدواريم با به نتيجه رسيدن توافق هسته اي و گشايش هاي مالي و تجاري بتوانيم گره هاي اقتصادي را باز و زمينه خدمت رساني و شور و نشاط و بالندگي را در جامعه فراهم كنيم.

ناصري بيان كرد: بنا برنظر مقام معظم رهبري برنامه هاي هسته اي كشورمان صلح آميز و كاملا در مسير منطقي و درست حركت مي كرد اما شيطنت هاي دشمنان و زيادي خواهي هاي غرب فهم به اين مساله را براي آنان به تاخير انداخته است.ك/3

7328/6097

سرخط اخبار استان‌ها