۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۰۳
کد خبر: 81683616
T T
۰ نفر
جشن و سرور مردم تهران بدنبال توافق هسته ای/ سفیر صلح ایران، تشكر

تهران - ایرنا - با اعلام رسمی به نتیجه رسیدن مذاكرات هسته ای بین ایران و كشورهای عضو گروه 1 + 5 در خصوص پرونده هسته ای كشورمان موج شادی مردم تهران همانند سایر شهرهای كشور در جای جای این شهر به راه افتاده است.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از مناطق مختلف تهران به محض اعلام این خبر از برنامه های خبری نیم روزی رسانه ها، مردم این شهر به احترام ماه مبارك رمضان جشن شادی و شعف خود را از این اتفاق به بعد از افطار موكول كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در میدان ولی عصر(عج) تهران ساعت 21 شب سه شنبه جمع كثیری از جوانان با اجتماع در میدان ولی عصر(عج) ابتدای بلوار كشاورز موفقیت تیم هسته ای ایران در جریان مذاكره با گروه1+5را جشن گرفتند.

این گروه درحالی كه سرود یار دبستانی را یك صدا با هم دیگر می خواندند دور میدان ولی عصر (عج) را طی كرده و به شادی و پایكوبی پرداختند.

این افراد همچنین شعار الله اكبر را سرداده و حمایت خود را از دولت و تیم مذاكره كننده اعلام كردند.

'سفیر صلح ایران، تشكر تشكر - روحانی زنده باد، هاشمی پاینده باد - روحانی متشكریم - نیروی انتظامی تشكر، تشكر' از جمله شعارهایی شركت كنندگان در مراسم شادمانی مردم در میدان ولی عصر(عج) است.



* به گزارش خبرنگار ایرنا، اكثر شركت كنندگان در اجتماع شادمانی مردم در میدان ولی عصر(عج) نسخه ای از روزنامه آفتاب یزد كه تصویری از دكتر ظریف وزیر امور خارجه كشورمان را با لباس امیر كبیر به چاپ رسانده دردست دارند.



* به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در میدان قدس(تجریش) بسیاری از شهروندان تهرانی با در دست داشتن شاخه های گل، موفقیت تیم مذاكره كننده هسته ای كشورمان در جریان مذاكره با كشورهای غربی را جشن گرفتند.

این افراد با سردادن شعارهایی در حمایت از دولت روحانی و همچنین اعضای تیم مذاكره كننده، موفقیت تیم هسته ای را نشانه حقانیت ایران اسلامی در دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای عنوان كردند.



*جمعی از مردم تهران با تجمع در میدان مادر نیز موفقیت تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران را جشن گرفتند.

خبرنگار ایرنا در ساعت یك بامداد چهارشنبه از میدان مادر گزارش داد كه افزون بر چهار هزار نفر در این میدان تجمع كرده اند و باتوجه به مسدود شدن خیابان میرداماد، نیروی انتظامی مردم را با هدف روان شدن ترافیك به خیابان های مجاور هدایت می كند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در میدان مادر این افراد كه تعداد آنها لحظه به لحظه در حال افزایش است با دادن شعارهایی مبنی بر حمایت ازدولت تدبیر و امید و تیم مذاكره كننده، شادی خود را از این رویداد ابراز كردند.



* مصاحبه خبرنگاران خارجی با مردم حاضر در میدان مادر و توزیع ویژه نامه توافق هسته ای روزنامه ایران در این میدان از حاشیه های قابل ذكر این تجمع بشمار می رود.



* گزارش خبرنگار ایرنا از میدان ونك نیز حاكی است جمع زیادی از مردم تهران با تجمع در این میدان و خیابان های اطراف پیروزی تیم هسته ای ایران را جشن گرفتند.

شعارهای تشكر! تشكر! و روحانی زنده باد! هاشمی پاینده باد! از مهم ترین شعارهای بود كه در این میدان شنیده می شد.

این افراد با در دست داشتن پرچم های سه رنگ ایران و بادكنك های رنگی در ضلع شمالی میدان ونك جمع شده و به شادی و پایكوبی مشغول شدند.



*كی گفته كه ظریفه! شش وزیر را حریفه!

جمع كثیری از جوانان و نوجوانان تهرانی با اجتماع در چهار راه پارك وی ضمن برگزاری جشن شادی به مناسبت پیروزی تیم مذاكره كننده هسته ای یك صدا شعار كی گفته كه ظریفه! شش وزیر را حریفه! سر می دهند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا این افراد كه تمثال مقام معظم رهبری و تصاویر رییس جمهوری اسلامی ایران را در دست دارند با ندای 'همه مشكلات با كلید تدبیر حل می شود' از تلاش های دولت و تیم مذاكره كننده هسته ای كشورمان تشكر می كنند.

حدود 500 نفر از مردم تهران نیز به سمت میدان تجریش در حال حركت هستند و تعدادی نیز در پیاده روها به تماشای شادی مردم پرداختند.

ترافیك سنگینی كه در پارك وی حاكم بود در حال حاضر تاحدودی روان شده است.

* گزارش خبرنگار ایرنا از میدان صنعت حاكیست؛ موتوسواران و خودروها با بوق زدن و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران به شادی پرداختند.

ترافیك مسیر میدان كاج تا صنعت بسیار سنگین است و هر لحظه بر تعداد خودروها نیز افزوده می شود.

همچنین ترافیك از میدان سرو تا میدان كاج سنگین است و سرنشین خوروها و موتوسواران در این مسیر نیز در حال شادی و سرور هستند.



*به گزارش خبرنگار ایرنا از میدان نارمك ؛ مردم با حمل پرچم سه رنگ ایران با تجمع در این میدان و پرتاپ فشفه نیز

به شادی پرداختند.

به دلیل ازدحام جمعیت تردد خودروها در میدان نارمك به كندی انجام می شود و ماموران راهنمایی و رانندگی با سعه صدر كامل خودروها را به مسیرهای مناسب هدایت می كنند.



*به گزارش خبرنگاران ایرنا ازدحام بیش از حد جمعیت در مناطق مختلف شهر تهران كه برای ابراز شادمانی از موفقیت هسته ای به خیابان ها آمده اند، موجب بروز ترافیك سنگین و مسدود شدن بسیاری از معابر و خیابان های اصلی شهر شده است.

درحال حاضر بزرگراه های مدرس، چمران، همت و خیابان های منتهی به چهارراه پارك وی، خیابان ولی عصر در محدوده سه راه فاطمی، خیابان میرداماد و بزرگراه رسالت در محدوده میدان نبوت(هفت حوض) با ترافیك سنگین مواجه است به نحوی كه حركت خودروها در این مسیرها به كندی انجام می شود.

ازدحام جمعیت به ویژه حضور گسترده موتورسواران در خیابان ولی عصر(عج) موجب بروز ترافیك سنگین و قفل شدن مسیر تردد خودروها در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال این خیابان شده است.

رانندگان خودروهای عبوری دراین خیابان نیز با بوق زدن های ممتد و نصب پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران همراه با عابران پیاده حاضر در این مسیر به جشن و شادی مشغولند.



*تعدادی از مردم تهران در بلوار میرداماد نیز با پخش موزیك، پایكوبی و پرتاپ فشفشه پیروزی هسته ای جمهوری اسلامی ایران را جشن گرفته اند.

*به گزارش خبرنگار ایرنا بزرگراه نیایش ورودی به میدان كاج نیز بخاطر تجمع مردم شادمان از موفقیت هسته ای ایران مسدود است و حركت خودروها به كندی صورت می گیرد.



* ورودی خیابان شهید فیاضی(فرشته) از سمت ولی عصر(عج) به دلیل ترافیك سنگین خودروها و عابرین پیاده مسدود شده و مسیر مسدود شده پارك وی به سمت میدان تجریش نیز با حضور به موقع نیروهای انتظامی باز شده و تردد در آن به كندی جریان دارد.

براساس این گزارش، ترافیك خودروها در خیابان ولی عصر(عج) محدوده چهارراه پارك وی تا میدان تجریش در هر دو مسیر بسیار به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت بسیار سنگین است و نیروهای انتظامی نیز با حضور در این محدوده مشغول برقراری نظم و بازگشایی مسیر برای تردد خودروها هستند.



* تجمع چند صد نفری جوانان و نوجوانان در میدان كاج شهرك قدس(غرب)

جمع زیادی از جوانان و نوجوانان با تجمع در میدان كاج در شهرك قدس موفقیت تیم هسته ای كشورمان را جشن گرفته اند.

این افراد كه تعداد آنها به حدود 700 نفر می رسد با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و همچنین بادكنك های رنگی ، گل و تصاویری از دكتر حسن روحانی رییس جمهوری و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه موفقیت تیم مذاكره كننده هسته ای را جشن گرفتند.

در این تجمع بسیاری از جوانان با شعار 'روحانی، ظریف متشكریم' حمایت خود از تیم مذاكره كننده هسته ای اعلام كردند.

حضور گسترده این افراد موجب بروز ترافیك سنگین در خیابان های اصلی شهرك غرب به ویژه در محدوده میادین اصلی این شهرك شده است.

*گزارش خبرنگار ایرنا از میدان فاطمی نیز حاكیست كه تعدادی موتورسوار و سرنشین های خودرو با در دست داشتن تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرچم ایران شعار لبیك یا خامنه ای سردادند.

*حضور آتش نشانان در خیابان زرتشت ارتباطی به جشن مردم ندارد

آتش سوزی یك واحد مسكونی در محدوده خیابان زرتشت موجب حضور جمعی از نیروهای آتش نشان برای مهار حریق شده بود كه تعدادی از مردم شركت كننده در جشن پیروزی هسته ای نیز برای مهار حریق به كمك آتش نشانان شتافتند.



*به گزارش خبرنگار ایرنا، مقارن 28 دقیقه بامداد روز چهارشنبه سه دستگاه خودرو سواری كه با گل و پرچم ایران تزیین شده بودند از سمت شمال به جنوب در خیابان ولی عصر(عج) تقاطع استاد مطهری با بوق زدن در حال حركت هستند و سرنشینان این سه خودرو با سردادن شعارهایی حمایت خود از دولت و تیم مذاكره كننده هسته ای كشورمان را اعلام كردند.

همچنین تعدادی از پسران جوان در خیابان ولی عصر(عج) با بستن هدبند منقش به پرچم ایران و نقاشی صورت های خود در حمایت از دولت و تیم مذاكره كننده هسته ای كشورمان شعارهایی را سر می دهند.



* حضور گسترده اهالی مناطق غربی تهران در فلكه دوم صادقیه و طنین شعار ایران ایران حاكی از شادی مردم از توافق هسته ای و حمایت از تیم مذاكره كننده است.

حضور گسترده مردم در این محدوده كه با همراهی و همكاری مطلوب نیروهای انتظامی همراه است، جلوه خاص و شكوه زیبایی به جشن و شادمانی مردم در این منطقه داده است.

روحانی متشكریم ونیروی انتظامی تشكر تشكر از جمله شعارهای مردم حاضر در میدان صادقیه است كه همراه با پخش موسیقی سرداده می شود.

*گزارش خبرنگاران ایرنا از مناطق مختلف تهران در حوالی ساعت دو بامداد چهارشنبه حاكیست كه عوامل شهرداری تهران میادین و معابر اصلی این شهر را كه چندین ساعت صحنه تجمعات و پایكوبی مردم تهران بخاطر موفقیت تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران بود، پاكسازی كردند.

تهرام 1293/ 1871//1625
۰ نفر