۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۹:۴۱
کد خبر: 81676014
T T
۰ نفر
لرزه بر اندام پوشالی دشمنان با حضور مردم در روز قدس

تهران- ایرنا- ستاد مبارزه با مواد مخدر با صدور اطلاعیه ای به مناسبت فرارسیدن روز قدس از آحاد مردم خواست با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی این روز لرزه بر اندام پوشالی دشمنان اندازند.

در این اطلاعیه آمده است:‌قدس، قبله نخستین مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن هزاران آواره مسلمان فلسطینی است كه استكبار جهانی ‏توسط صهیونیسم جنایتكار از سال 1948 آن سرزمین را از دست ساكنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر ‏قرار داد.

این اطلاعیه افزود: این توطئه از همان اولین سال‌های اجرا با مقاومت مردم مسلمان فلسطین و اعتراض مسلمانان و انسان‌های ‏آزاده و بیدار دل جهان مواجه شد و به شكل مبارزات پیگیر و سیاسی - نظامی، چهره خود را نشان داد.‏

اطلاعیه یاد شده این موضوع را یاد آور شده است كه ملت مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی مساله آزاد‌سازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را ‏سرلوحه آرمان‌های خود قرار داد و همه ساله روز قدس را به روز فریاد كشیدن بر سر ستمكاران تاریخ تبدیل كرده است.‏

ستاد مبارزه با مواد مخدر در اطلاعیه اش تاكید كرد: امسال در آستانه روز جهانی قدس شاهد ظلم و یكی از فجیع ترین نسل كشی‌ها و قتل و غارت‌های ضد بشری رژیم دیكتاتور آل سعود علیه یمن و مردم بی گناه آن به نیابت از دژخیمان صهیونیست و ادامه اشغالگری و ظلم بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی علیه آوارگان بی دفاع و مردم بی پناه و مظلوم غزه و فلسطین هستیم از این رو امسال اهمیت گرامیداشت روز ‏قدس بیش از سال‌های گذشته است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از ستاد مبارزه با مواد مخدر، بر اساس این اطلاعیه ، مسوولان ، مدیران و كاركنان ستاد مبارزه با مواد مخدر روز جمعه 19 تیرماه همگام با حضور میلیونی ملت مومن و روزه‌دار ایران اسلامی به فراخوان ‏تاریخی رهبر كبیر انقلاب اسلامی لبیك گفته و ضمن پیروی از ایشان در راهپیمایی باشكوه ‏روز قدس شركت می كنند و با مشت‌های گره كرده شعار «مرگ بـر آمریكا و مرگ بـر اسراییل» سر می دهند.



**روز قدس بازتولید تفكر آزادگی و ظلم ستیزی است

به گزارش ایرنا بسیج جامعه پزشكی نیز در بیانیه ای به مناسبت روز قدس اعلام كرد: آن روز كه معمار كبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارك رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری كرد، كمتر اندیشمندی در گستره جهان اسلام عمق، هوشمندی و فهم تاریخی این اقدام راهبردی را درك كرد ولی پس از تحولات منطقه ای و جهانی در دهه های اخیر امروز بر همگان آشكار شده كه روز قدس نه یك اقدام نمادین بلكه بازتولید تفكر آزادگی، ظلم ستیزی، مقابله با استكبار و مبدا جریانی زنده و پویا در برابر موجودیت رژیم منحوس است.

این بیانیه افزود: روز قدس شروعی است بر نابود كردن نقشه های چند هزار ساله فرزندان راستین شیطان كه امروز تصویر كامل آن در رژیم اشغالگر قدس متجلی شده است.

در بخشی از بیانیه یادشده آمده است:‌ روز جهانی قدس امسال مصادف است با حملات وحشیانه رژیم منحوس آل سعود علیه مردم مظلوم یمن و هر شام و سحر ، زن، كودك، پیر و جوان یمنی آماج بمب های رژیم خاین الحرمین قرار می گیرند تا امنیت پوشالی فرزندان صهیون بیش از پیش محفوظ باشد.

بسیج جامعه پزشكی در این بیانیه تاكید كرد به نیابت از جامعه بزرگ سلامت ایران اسلامی كه همواره ثابت كرده است در عمل همگام دردمندان و همراه نیازمندان است، ضمن اعلام خشم و انزجار از صهیونیست و ایادی شیطان و متابعت از اندیشه ماندگار خمینی كبیر(ره) و خلف صالح وی،‌ آیت الله خامنه ای حضور خود را از میان سیل خروشان راهپیمایان روزه دار در روز قدس جزیی از وظیفه ذاتی و صنفی خود می داند.

بسیج جامعه پزشكی از دیگر آحاد و اقشار آزاده مردم نیز خواست تا با حضور شكوهمند و پرشور خود در این راهپیمایی بار دیگر نفرت و انزجار خود را از همه ظالمان جهان به منصه ظهور برسانند.

اجتمام**1880**1776
۰ نفر