۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰
کد خبر: 81674040
T T
۰ نفر
كرمي: انتظار زيادي از تيم فوتبال دانشجويان نداشتيم

تهران - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال دانشجويان ايران گفت: انتظار زيادي از اين تيم در يونيورسياد نداشتيم و تلاش ما پشتوانه سازي براي اين تيم بود.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، فرشاد كرمي بعد از شكست تيم فوتبال دانشجويان ايران در مسابقات ورزشي دانشجويان در كره جنوبي مقابل برزيل افزود: تيم ايران در نيمه نخست بازي خوبي را انجام داد و حتي به گل برتري هم رسيد، ولي در نيمه دوم داور اشتباه بزرگي كرد و برزيل گل تساوي را به ثمر رساند.

وي اظهارداشت: بعد از اينكه بازي مساوي شد، بازيكنان ايران جلو كشيدند، چرا كه تساوي يا باخت براي ما فرقي نداشت و بايد به برزيل گل مي‌زديم ولي آنها روي ضد حملات به گل رسيدند.

كرمي بيان كرد:درهر صورت ما انتظار زيادي از تيم دانشجويان نداشتيم و تلاش ما اين بود كه پشتوانه سازي كنيم و بازيكناني را به كار بگيريم كه در يونيورسياد بعدي هم بتوانند بازي كنند.

سرمربي تيم دانشجويان درپايان گفت: ما سه بازي ديگر داريم و هدفمان اين است كه حداقل نتيجه بهتري از يونيورسياد قبلي كه تيم فوتبال در آن حضور داشت بگيريم. مشكل اصلي تيم ما نداشتن بازي‌هاي بين المللي بود كه اين مشكل هم در آينده برطرف خواهد شد.

تيم فوتبال دانشجويان ايران، در سومين و آخرين ديدار مرحله مقدماتي بيست و هشتمين دوره يونيورسياد صبح امروز (سه شنبه) در پابيك استاديوم شهر كوچانگ به مصاف تيم ملي دانشجويان برزيل رفت كه اين بازي در نهايت با نتيجه 5 بر 2 به سود برزيل به اتمام رسيد.

تيم فوتبال دانشجويان ايران با قبول سه شكست در مرحله مقدماتي برابر مالزي، ژاپن و برزيل بدون امتياز در قعر جدول گروه سوم قرار گرفت تا براي دست يافتن به مقامي بين نهم تا شانزدهم سه بازي ديگر انجام دهد.

با پايان يافتن ديدارهاي اين گروه، ژاپن و برزيل به مرحله بعد صعود كردند.

ورزشي**1067**1590

سرخط اخبار ورزش