۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۸
کد خبر: 81673602
T T
۰ نفر
نشست مسوولان سایپا و البرز با وزیر ورزش/ راه آهن جایگزین احتمالی

كرج - ایرنا - نماینده كرج در مجلس شورای اسلامی گفت كه هفته آینده جلسه مهمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسوولان تیم فوتبال سایپا و استان البرز برگزار می شود تا تكلیف ماندن یا نماندن این تیم در این استان مشخص شود.

به گزارش ایرنا، محمد جواد كولیوند عصر دوشنبه در نشست كانون مربیان فوتبال استان البرز كه در هیات فوتبال استان برگزار شد، خاطرنشان كرد: تیم راه آهن از سوی سرمایه گذاری در اشتهارد در حال خریداری است و امكان اینكه به جای سایپا جایگزین شود، وجود دارد.

وی با اشاره به جلسات با اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا، گفت: در این جلسات ازكارهایی كه برای این تیم در استان صورت نگرفته، شرمنده می شدیم. ما 70 درصد خواسته های سایپا را برآورده نكردیم.

كولیوند تصریح كرد: داشتن تیم لیگ برتری برای هر استان، باعث می شود كه نام استان در فضای رسانه ای باقی بماند. تیم هایی كه در لیگ برتر در استان ها هستند نیز خواسته هایی دارند كه باید برای آنان تامین شود كه ما نتوانستیم نیازهای سایپا را در البرز رفع كنیم.

وی افزود: ما دو جلسه با وزیر ورزش در این خصوص داشتیم، مكاتباتی هم داشتیم و وزیر هم مخالفت خود را با این موضوع اعلام كرده بود، اما سایپا از معاون اول رییس جمهوری دستور گرفته بود كه به تهران منتقل شود.

كولیوند تصریح كرد: اگر سایپا در استان البرز بماند، شروطی خواهد داشت كه باید از آن آگاه باشیم و از سویی تلاش نمایندگان برای حفظ این تیم در استان است.

عزیز اكبریان دیگر نماینده كرج نیز در این نشست با تاكید بر اینكه خودمان نخواستیم سایپا در البرز بماند، گفت: ما حیثیت سایپا را در طول یكسال در استان البرز بردیم و خودمان نخواستیم در استان بماند.

وی افزود: من از سایپا حمایت كردم و در استان متهم شدم. می گفتند كه سایپا به چه دردی می خورد و باید از استان برود و آنقدر فشار آوردند كه این اتفاق افتاد. در رسانه های استان علیه سایپا نوشتیم و مدیران سایپا به این نتیجه رسیدند كه ماندن در استان البرز به مصلحت نیست.

وی با تاكید بر اینكه موافق ماندن سایپا در استان البرز هستیم، گفت: البته اگر سایپا هم در استان نماند دنیا به آخر نمی رسد. باید تیم های دیگر در استان تقویت شود. امابهرحال تمام توان خود را برای حفظ سایپا در استان بكار می گیریم. بارها به ما گفته اند كه بازیكنان سایپا دوست دارند در تهران باشند.

1535**1379
۰ نفر