۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۵
کد خبر: 81671879
T T
۰ نفر
زيرساخت هاي ورزش گچساران در دولت يازدهم متحول شد

گچساران - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان كهگيلويه و بويراحمد گفت: زيرساخت هاي ورزشي گچساران در دولت يازدهم متحول شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، جهانبخش ايزدپور روز يكشنبه در آيين توديع و معارفه رييس اداره ورزش و جوانان گچساران افزود: 11 زمين چمن ورزشي فوتبال سال 93 در اين شهرستان افتتاح شد و شش زمين چمن ديگر در دو ماهه آينده به بهره برداري مي رسد.

وي افزود: تلاش مسوولان براي افزايش سرانه استاندارد فضاي ورزشي در گچساران ثمربخش بوده است.

وي بهره برداري از ساختمان اداره ورزش و جوانان گچساران، پرداخت سه ميليارد و 330 ميليون ريال اعتبار براي تجليل از ورزشكاران، كمك به هيات هاي ورزشي و برگزاري جشنواره هاي ورزشي در اين شهرستان را بخش ديگري از خدمات ارايه شده در يك ساله گذشته به ورزشكاران اين شهرستان برشمرد.

مديركل ورزش و جوانان كهگيلويه و بويراحمد تخصيص 37درصد از اعتبارات جار ي ورزش و 35 درصد از بودجه تعمير فضاهاي ورزشي كهگيلويه و بويراحمد به اين شهرستان را از ديگر خدمات ماندگار دولت به مردم گچساران در يك ساله گذشته ذكر كرد.

فرماندار گچساران هم در اين آيين گفت: تلاشهاي مسوولان براي توسعه ورزش اين شهرستان در آينده متجلي خواهد شد.

عبدالرحيم رحيمي افزود: شهرستان گچساران با 16هزار نفر ورزشكار و موفقيت هاي چشمگير در عرصه هاي ملي قابليت تبديل به قطب ورزش جنوب كشور را دارد.

وي با اشاره به اهميت ورزش در سلامت جسم و روح مردم ، كاهش آسيب هاي اجتماعي و ايجاد روحيه شادابي به ويژه در درخشش هاي ملي تصريح كرد: در امر ورزش هر چه خدمت شود باز هم جاي تلاش وجود دارد.

رحيمي برنامه ريزي منظم و پشتكار مديران دستگاه هاي اجرايي را كليد توسعه ورزش دانست.

در اين آيين اصغر نوروزنژاد به عنوان رييس اداره ورزش و جوانان گچساران معرفي و از خدمات اسماعيل حسيني رييس پيشين وفريدون عبدالخاني سرپرست اين اداره در دو ماهه گذشته پيشين قدرداني شد.

8143/1662