۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰
کد خبر: 81671248
T T
۰ نفر
فرماندار يزد: راهپيمايي قدس از ماندگارترين يادگارهاي امام(ره) است

يزد-ايرنا- فرماندار يزد گفت: راهپيمايي روز جهاني قدس از ماندگار ترين يادگارهاي امام راحل است.

به گزارش ايرنا محمود شاكري شمسي روز شنبه در جلسه هماهنگي راهپيمايي روز جهاني قدس شهرستان يزد افزود: با توجه به هماهنگي هاي بعمل آمده راهپيمايي روز جهاني قدس امسال در شهر يزد از ساعت 11 صبح روز جمعه 19 تيرماه از ميدان شهيد بهشتي، خيابان امام خميني (ره) ، چهار راه شهدا و خيابان قيام تا ميعادگاه نماز جمعه در مسجد ملااسماعيل برگزار مي شود.
وي با بيان اينكه روز جهاني قدس به عنوان يكي از ماندگار ترين يادگارهاي حضرت امام خميني (ره) مي باشد گفت: هدف گذاري در هر انقلاب و نظامي از اصول اوليه است لذا بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي ايران با ايده و تفكرات متعالي خود از ابتداي انقلاب فرياد استكبار ستيزي سر داده و به دنبال نابودي اسرائيل و آزاد سازي قدس شريف بوده اند.
فرماندار يزد اظهار داشت: حمايت هاي معنوي ايران اسلامي و آزاديخواهان جهان از فلسطين باعث شده مقاومت مردم اين خطه از جهان هر روز در راه مبارزه با رژيم نامشرع اسرائيل مصمم تر و در مقابل حملات و تهديدات اين رژيم مقاومت تر باشند.
وي با تأكيد به اينكه روز جهاني قدس تنها مرتبط با ايران نيست خاطرنشان كرد: روز قدس، روزي است براي مقابله حق عليه باطل كه از اينرو مردم ساير كشورها نيز همگام با ملت ايران اسلامي در اين روز انزجار و نفرت خود را از اين اسرائيل غاصب اعلام مي دارند.
وي با اشاره به نامگذاري سال 94 به عنوان سال ' دولت و ملت، همدلي و همزباني ' از سوي مقام معظم رهبري تصريح كرد: راهپيمايي ها مظهر و نمونه اتحاد و يكپارچگي ملت ايران مي باشد و روز جهاني قدس به عنوان چتري است براي همه گروه ها و اقشار مختلف كه با پرهيز از تفرقه به دنبال وحدت هر چه بيشتر باشند.
فضاسازي شهر، حضور وسيله نقليه براي جابجاي مردم در روز راهپيمايي، جمع آوري كمك هاي مردمي توسط كميته امداد، ‌استقرار ايستگاههاي نقاشي ، آماده سازي مسير راهپيمايي از مهمترين مصوبات اين جلسه بود.
همچنين در اين جلسه مقرر گرديد راهپيمايي روز جهاني قدس در بخش مركزي، و شهرهاي شاهديه و زارچ بعد از نماز جمعه برگزار گردد.ك/2
7537/ 6197