۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۳
کد خبر: 81667600
T T
۰ نفر
رفع معضلات اجتماعي پارس آباد نيازمند اهتمام جدي مسوولان است

اردبيل-ايرنا- امام جمعه پارس‌آباد گفت: حل اساسي معضلات و آسيب‌هاي اجتماعي شهرستان نيازمند برنامه‌ريزي مدون، عزم و اهتمام جدي مسوولان است.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام سيدسعيد رشادي روز چهارشنبه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ليالي قدر هديه الهي به امت اسلامي بوده كه اگر تمامي كارهاي‌مان با معنويت و خلوص نيت باشد مي‌توان به مشكلات فائق آمد.
امام جمعه پارس‌آباد با بيان اينكه تمام دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران مرهون معنويات و روحيه جهادي و ولايت‌پذيري است، تصريح كرد: بايد با برنامه‌ريزي مدون براي ريشه‌كني تمامي معضلات اجتماعي در شهرستان پارس‌آباد گام برداشت كه بايد مسئولان امر در اين حوزه اهتمام جدي داشته باشند.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد نيز در اين جلسه، شوراي فرهنگ عمومي را جهت‌دهي موضوعات فرهنگي و بررسي انحرافات اجتماعي، فرهنگي و تدابير كارشناسي براي حل ريشه‌اي آسيب‌هاي اجتماعي عنوان كرد.
مهدي احمدي افزود: آمار بالاي طلاق، اعتياد، خودكشي و امراض رواني، فرار از خانه و ساير جرائم همراه با خشونت جامعه را تهديد مي‌كند كه بايد در اين زمينه اعضا با هماهنگي و همكاري نسبت به پيگيري و ريشه‌كني اين معضلات تلاش كنند.
وي مشكلات اجتماعي را ناشي از بيكاري و اقتصاد خانواده‌ها و تهاجم فرهنگي بيگانگان در ماهواره‌ها و فضاهاي مجازي دانست و از رسانه‌هاي ديداري و شنيداري و نوشتاري و مسئولان فرهنگي و شهرداران خواست با حساسيت موضوع به برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي و ايجاد نشاط در جامعه اقدام كنند.
احمدي با بيان اينكه مراسم احياي شب‌هاي قدر همانند سال‌هاي گذشته از ساعت 12 نصف شب در مصلاي برگزار مي‌شود، گفت: مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس جمعه هفته آخر ماه مبارك رمضان از ساعت 11:30 قبل از ظهر از ميدان سپاه آغاز مي‌شود.
پارس آبادمغان در شمال استان اردبيل واقع است.
7121/6016