ضرورت استفاده از فرصت ها براي خدمت به مردم و كسب رضاي الهي

قم - ايرنا - آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني از مراجع تقليد با بيان اينكه مسووليت ها گذرا هستند گفت: مسوولان بايد حداكثر استفاده را از فرصت ها براي خدمت به مردم و كسب رضاي الهي داشته باشند.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي استانداري قم، اين مرجع تقليد روز يكشنبه در ديدار سرپرست استانداري قم با وي، با تاكيد بر ضرورت تلاش براي كسب رضاي خداوند و توجه به معنويات در امور اظهار كرد: هر كسي در هر سمتي بايد بر انجام وظايف و تكاليف خود مراقبت داشته باشد.

وي افزود: مسووليت ها امتحان الهي هستند و بايد تلاش كرد تا از اين آزمون سربلند بيرون بياييم.

آيت الله صافي گلپايگاني با اشاره به مشكلات مردم در زمينه هاي مختلف تصريح كرد: مسوولان بايد از هر موقعيتي براي خدمت به مردم و گره گشايي از مشكلات آنها خصوصا اقشار فقير جامعه استفاده كنند.

وي همچنين وجود بارگاه ملكوتي حضرت معصومه (س) و حوزه هاي علميه را مايه خير و بركت براي قم دانست و گفت: مسوولان بايد دين خود را از جهات مختلف ديني و اخلاقي به شهر مقدس قم ادا كنند.

سرپرست استانداري قم نيز در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از ملاقات با علما، خدمت در قم را مهم و با ارزش دانست و اظهار كرد: در راه خدمت به قم نيازمند همكاري و همراهي آحاد مردم و مسوولان و دعاي خير مراجع معظم هستيم.

فريدون همتي با اشاره به جايگاه خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي بويژه خدمت به قشر مستضعف ابراز اميدواري كرد: با ياري خداوند متعال بتوانم در اين راه گام بردارم.

همچنين آيت الله سيد عبدالكريم موسوي اردبيلي از مراجع تقليد در ديدار سرپرست استانداري قم با وي با اشاره به وجود مشكلات در جامعه، مقبوليت دولت تدبير و اميد نزد مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: خدمت كردن كار دشواري است و ما براي مسوولان آرزوي توفيق مي كنيم.

در پي استعفاي حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحي منش استاندار قم براي نامزدي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، وزير كشور در حكمي، فريدون همتي مشاور ارشد خود را با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداري قم منصوب كرد.

جلسه معارفه همتي روز گذشته با حضور محمد حسين مقيمي معاون و قائم مقام وزير كشور در امور سياسي و جمعي از مديران استاني، در تالار امام جواد(ع) استانداري قم برگزار شد. ك/1

1175 /