۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۴
کد خبر: 81660390
T T
۰ نفر
امام جمعه كوثر: مواد مخدرتهديدي براي جامعه است

اردبيل- ايرنا- امام جمعه كوثر گفت: موادمخدرتهديدي براي جامعه است

حجت الاسلام عسگربيگي درخطبه هاي نماز جمعه اين هفته كوثركه درمسجدجامع اين شهرستان برگزار شد،

با بيان اينكه جمهوري اسلامي در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است، 5 تير، روز جهاني مبارزه با مواد مخدر را گرامي داشت و گفت: موادمخدر يكي از مشكلات جامعه است كه به جهت عوارض ناشي از آن بايدموردتوجه همگان قرارگيرد.

وي بر لزوم سرمايه گذاري در عرصه پيشگيري، توجه به امر اطلاع رساني وآگاهي بخشي تاكيد كرد وگفت: با بهره گيري از ظرفيت مساجد وروحانيت، تقويت آموزه هاي ديني و خلاقي در ميان جوانان و مشاركت همه دستگاه ها مي توان در مسير مبارزه موفق تر عمل كرد.

امام جمعه كوثر با اشاره به اثرات مخرب مواد مخدر در جامعه گفت: براي ريشه كن كردن مواد مخدر بايد فكر اساسي و ريشه اي داشته باشيم.

وي با گراميداشت هفته قوه قضاييه، مطالبه مردم از دستگاه قضا را دقت و قاطعيت، سرعت در رسيدگي و بي‏اعتنايي به توصيه‏هاي مخل اجراي قوانين برشمرد.

خطيب جمعه كوثر گفت: درحادثه هفتم تير بهترين نيروي كارآمد انقلاب و امام (ره)، شهيد بهشتي از ما گرفته شد زيرا اين شهيد والامقام داراي برنامه و مديريت تشكيلاتي بود.

حجه الاسلام بيگي همچنين با تسليت سالروز وفات حضرت خديجه (س) افزود: ايشان بانوي بزرگواري بودند كه خدمتشان به اسلام كم نظير بود و ثروت خود را در راه گسترش اسلام هزينه نمودند.

شهرستان كوثر به مركزيت شهر گيوي در 85 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.

7123/6016

سرخط اخبار استان‌ها