۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۲
کد خبر: 81657031
T T
۰ نفر

ساماندهي پنج گلزار شهدا در شهرستان محمودآباد

۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۲
کد خبر: 81657031
ساماندهي پنج گلزار شهدا در شهرستان محمودآباد

ساري - ايرنا - رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان محمودآباد از ساماندهي پنج گلزار شهدا در شهرستان محمودآباد تا پايان سالجاري خبر داد.

سيد اسماعيل حسيني روز سه شنبه گفت : ساماندهي گلزار شهدا در شهر سرخرود و روستاهاي بيشه كلا ، آهي محله ، برنجده و بونده از بخش مركزي و سرخرود با اعتباري بالغ بر 360 ميليون تومان انجام مي شود و عمليات عمراني آنها تا پايان سالجاري به اتمام خواهد رسيد.

وي نكوداشت و تكريم از ياد و خاطره شهداي معظم هشت سال دفاع مقدس را مهمترين ماموريت بنياد شهيد و امور ايثارگران عنوان كرد و گفت: در اين راستاي سال گذشته 83 يادواره شهدا در شهرستان محمودآباد برگزار شد.

وي با اشاره به اينكه يكي از رسالت‌هاي مهم بنياد شهيد افزايش آشنايي شهروندان با زندگي و تفكر شهداي دوران دفاع مقدس و تكريم از اين رادمردان و خانواده‌هاي آنان به شمار مي‌رود گفت: تمثال معظم 400 شهيد سرافراز شهرستان در محور محمودآباد به آمل و محمودآباد به نور در بلوارها نصب شده است و تا پايان تيرماه سالجاري در محور محمودآباد به بابلسر نيز نصب خواهد شد.

وي افزود : رشادت هاي رزمندگان، جانبازان و شهداي ما در هشت سال جنگ تحميلي امنيت امروز ايران اسلامي را رقم زد لذا بعنوان يك تكليف و وظيفه اصلي هر هفته به اتفاق مديران و مسوولان ادارات شهرستان به ديدار چهار خانواده معظم شهدا در بخشها و شهرها مي رويم.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان محمودآباد همچنين از برگزاري همايش پدران آسماني در شهر محمودآباد خبر داد و گفت: اين همايش با حضور 400 نفر از فرزندان و خانواده هاي بزرگوار شهيد و به منظور تكريم و تجليل از اين عزيزان برگزار شد.

وي در خاتمه با اشاره به اينكه شهرستان محمودآباد در طول هشت سال دفاع مقدس 400 شهيد و 965 جانباز تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرد گفت: يادواره سرداران و شهيدان و جانبازان شهرستان محمودآباد در بهمن ماه سالجاري برگزار خواهد شد.ك/1

6097

سرخط اخبار استان‌ها