۲ تیر ۱۳۹۴، ۸:۳۸
کد خبر: 81656379
T T
۰ نفر
تشديد بازرسي بر رستوران هاي پذيرايي بين راهي غرب خراسان رضوي

سبزوار- ايرنا - رييس اداره ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري سبزوار گفت : با آغاز فصل تابستان و تعطيلات ،بازرسي و نظارت بر رستوران ها و اماكن پذيرايي بين راهي شهرستانهاي سبزوار و داورزن در غرب خراسان رضوي تشديد شد .

حسنعلي حبيب پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين بازرسي ها گروهي ، سرزده و به صورت محسوس و غير محسوس به طور مستمر از واحدهاي پذيرايي بين راهي انجام مي شود.

دبير ستاد هماهنگي خدمات سفر سبزوار افزود: اعضاي گروههاي بازرسي متشكل از نمايندگان مركز بهداشت ،شبكه دامپزشكي ،تعزيرات حكومتي ،نيروي انتظامي و ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري مي باشند .

وي افزود: در اين بازديدها نظارت بر مسائل بهداشتي ،رعايت نرخنامه ها، صلاحيت و بهداشت فردي و سلامت كاركنان و كارمندان ، نظارت بر كميت و كيفيت مواد غذايي و ... مورد توجه است .

وي افزود: در حال حاضر دو مجتمع خدماتي و 11 واحدپذيرايي بين راهي درجه بندي شده فعال در حاشيه جاده هاي شهرستان هاي سبزوار و داورزن به مسافران و زائران خدمات رساني مي كنند.

رييس اداره ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري سبزوار با بيان اينكه در طول سال نيز بازديدهاي بازرسان اين اداره از واحدهاي پذيرايي بين راهي تحت پوشش ادامه دارد، افزود: تلاش مي شود تا مراكز پذيرايي و اقامتي اين شهرستان خدمات خوبي به مسافران و زائران ارائه دهند و با متخلفين برخورد قانوني خواهد شد .

سالانه حدود 20 ميليون نفر مسافر و زائر از مسير شهرستان هاي سبزوار و داورزن تردد مي كنند.

شهرستان هاي داورزن و سبزوار به ترتيب در فاصله هاي 310 و 237 كيلومتري در غرب مشهد مقدس و در ورودي غرب استان خراسان رضوي قرار دارند.

7499/1211

سرخط اخبار استان‌ها