۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۹
کد خبر: 81656064
T T
۰ نفر
فعالیت 1400پایگاه اوقات فراغت آموزش و پرورش در استان اصفهان

اصفهان-ایرنا- معاون فرهنگی و پرورشی اداره كل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تابستان امسال هزار و چهار صد پایگاه اوقات فراغت زیرنظر آموزش و پرورش استان فعالیت می كند.

به گزارش ایرنا ، محمد جواد احمدی روز دوشنبه درآیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت دانش آموزان استان اصفهان افزود:از نظر روانشناختی آموزش در دوران تحصیل به صورت همگرا و در زمان اوقات فراغت به صورت واگراست.

وی اظهار كرد:در طول اوقات فراغت دانش آموزان با استفاده از راهكارهای دلخواه نسبت به حل مسائل خود اقدام می كنند و سلیقه ها نقش موثری درپیشبرد برنامه های دانش آموزان دارد

وی ادامه داد:در طول اوقات فراغت ذوق ،علاقه و نگرش درونی افراد شكوفا می شود.

رییس اداره فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این آیین گفت:25درصد دانش آموزان استان اصفهان در طرح اوقات فراغت شركت می كنند.

محمد اسماعیل زاده افزود:این جمعیت شامل 300 هزار نفر از دانش آموزان استان اصفهان است كه در طرح اوقات فراغت شركت می كنند.

وی تابستان با نشاط با كسب یك مهارت را شعار امسال طرح اوقات فراغت استان اصفهان اعلام كرد وگفت :برنامه هایی در زمینه های مهارتی فنی و حرفه ای ،ورزش و تفریح،گردشگری و اردویی،فرهنگی و هنری،بهداشت و محیط زیست و فعالیت های خدماتی ارائه می شود.

وی با بیان اینكه عدم استفاده و بهره برداری مناسب از اوقات فراغت آسیب زا است تصریح كرد:اختراعات و اكتشافات دانشمندان بزرگ در زمان های اوقات فراغت با بهره گیری از این زمان اتفاق افتاده است.

طرح اوقات فراغت آموزش و پرورش استان اصفهان امروز با حضور مسئولان استانی در محل كانون امام خمینی(ره)اصفهان افتتاح و برنامه های اوقات فراغت تا شهریور ماه امسال ادامه دارد.

طرح یاد شده در محل پژوهش سراها ، كانون های فرهنگی و تربیتی ، مدارس و دارآلقرانها برگزار می شود.

7134م / 6022

سرخط اخبار استان‌ها