۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۳
کد خبر: 81648810
T T
۰ نفر
نماينده مردم شيراز: ملت، مجلس ودولت ازتيم مذاكره كننده حمايت مي كنند

تهران-ايرنا- نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه ملت، مجلس و دولت در پشت سر رهبر معظم انقلاب از تيم مذاكره كننده هسته اي حمايت مي كنند، گفت: چشم بسياري از سراسر جهان به آنان است تا استواري و عزتمندي ملت ايران را در اين هماورد سرنوشت ساز به ارمغان آورند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، سيد حسين ذوالانوار در نطق ميان دستور جلسه علني امروز (سه شنبه) مجلس شوراي اسلامي خطاب به تيم مذاكره كننده هسته اي ايران افزود: ظرفيت قدرت بي منتهاي الهي و توانايي هاي مردم ايران شامل ميليون ها جوان تحصيل كرده، شجاع، نيروهاي مومن، انقلابي و مقتدر و فرهنگ بي نظير، انرژي سرشار نفت و گاز، نيروي بيداري اسلامي و از همه بالاتر عنايت ونصرت خداوند، شما را پشتبياني مي كند.

وي ادامه داد: بين خدا و كدخدا، خداي عزوجل را انتخاب كنيد و نامتان را به عزت و افتخار جاودانه كنيد چرا كه كليد حل اين معما فقط در اتكا به قدرت لايزال الهي و تكيه بر ظرفيت هاي داخلي و اين ملت با ايمان و پرتوان است.

نماينده مردم شيراز در مجلس با بيان اين كه شمارش نعمت هاي الهي خارج ازتوان همه ما است، گفت: حذف نظام طاغوت فاسد و نوكر آمريكا، استقرار نظام جمهوري اسلامي ايران، پيروزي سرافرازانه در جنگ تحميلي كه به وسيله پشتيباني همين 1+5 به ويژه آمريكا، انگليس و فرانسه و سعودي مفلوك صورت گرفت، شناساندن ماهيت استكبار جهاني و رسوايي آنها به ويژه شيطان بزرگ آمريكا، بيداري ملل تحت ستم خاورميانه و آمريكاي مركزي، برگزاري بيش از 30 انتخابات و ميليون ها فاغ التحصيل دانشگاهي از جمله اين نعمت ها است.

ذوالانوار در ادامه ارتقاء رتبه علمي ايران، كسب رتبه ششم جهاني در علم نانو، پرتابگر ماهواره، قدرت امنيتي و دفاعي منطقه، حكومت پرشتاب جمهوري اسلامي ايران در بين ملل، دستيابي به آستانه 72 سالگي اميد به زندگي در مردم ايران راا افتخارات ايران عنوان كرد.

وي اظهارداشت: اما همه مي دانيم كه علوم هسته اي علمي پيشرو و پرچمدار در جهان است و ساير فناوري ها رابه طراز بالا مي كشاند.

وي خاطرنشان كرد: در كمتر از يك قرن ديگر منابع نفتي جهان پايان مي يابد و جايگزيني مناسب تر از انرژي هسته اي براي توليد برق نيست.

نماينده مردم شيراز در مجلس با بيان اين كه داروهاي هسته اي تسكين بخش چند ميليون نفر بيمار سرطاني درايران و كشورهاي مسلمان است و علوم هسته اي كاربرد فراواني در انواع مهندسي ها دارد، گفت: تلاش 1+5 براي محروم كردن ايران ازاين انرژي يك نيت شوم شيطاني است.

ذوالانوار يادآور شد: مصاحبه با دانشمندان هسته اي موجب كشف ارتباطات و منابع و نيروي انساني فعال در توليد زنجيره هسته اي ايران مي شود، بازديد از مراكز حساس عراق و دسترسي به دانشمندان عراقي توسط آمريكايي ها موجب حضور شركت آدمكش حرفه اي بلك واتر شد كه كشتن 173 نفر از شاخص ترين دانشمندان عراقي محصول اين دسترسي بود.

وي ادامه داد: با كشته شدن اين تعداد در حقيقت اسراييلي ها و آمريكايي ها توانستند بخشي از ظرفيت و سرمايه بسيار گران بها از ذخاير دانشمندان جهان اسلام را از بين ببرند.

ذوالانوار تاكيد كرد: اكنون دولت هاي تروريست آمريكا و اسراييل به دنبال دسترسي و شناسايي دانشمندان و متخصصين ايراني هستند تا بتوانند آنها را به خدمت خود گرفته يا ترور كنند كه ما نبايد اجازه دهيم دانشمندان ما را به مسلخ ببرند كه اين فرياد دردمندانه رهبر بيدارگر ما است.

نماينده مردم شيراز در مجلس يادآور شد: دسترسي مديريت شده به مراكز نظامي ايران در نهايت واگذاري اسرار و قدرت نظامي و دفاعي جمهوري اسلامي ايران به طرف مقابل است. آن هم كسي كه دائما دستش آلوده به خون كودكان و زنان بي گناه در كشورهاي منطقه است.

ذوالانوار گفت: به هيات حاكمه آمريكا و رژيم نامشروع اسراييل بايد گفت شما با كمك همين اعضاي 1+5 و استفاده از حكام دست نشانده عرب و بسيج كردن دهها كشور وابسته، صدام معدوم را پشتبياني و 8 سال جنگ را به جمهوري اسلامي ايران تحميل كرديد و جوانان ما را به شهادت رسانديد.

وي در ادامه با بيان اين كه مقامات وزارت صنايع، كل اثر تحريم را بيش از 20 تا 30 درصد عنوان مي كنند، خاطرنشان كرد: اما توليد ملي كه توان خنثي كردن شيطنت هاي 1+5 را دارد همچنان در هاله اي از ابهام قرار گرفته است.

نماينده مردم شيراز در مجلس با طرح اين سوال كه سهم توليد از يارانه چه شد؟، يادآور شد: مي گفتند مجلس مي خواهد مردم را نسبت به دولت ناراضي كند حال كه مجلس پيش قدم شد و حذف يارانه مستغني ها را مصوب كرد چرا يارانه آنها به نفع توليد و اشتغال قطع نمي شود.

ذوالانوار ادامه داد: اگر دولت با قطع نيمي از يارانه ها به 24 هزارميلياردتومان دست يابد، آيا بسياري از مشكلات حل نمي شود؟

وي با بيان اين كه 40 درصد ظرفيت برق كشور در نيمه شب تا صبح بلااستفاده است، چرا چاره انديشي نمي شود ،گفت: آيا با استفاده از ظرفيت 40 درصدي برق، جريم 5 سال آينده پيمان كيوتو از سر كشور برداشته نمي شود؟

نماينده مردم شيراز در مجلس افزود: استفاده از خودروهاي برقي با جيب مردم يكي از راه حل ها براي كم كردن واردات بنزين يا قطع آن مي شود و به علاوه تلفات از آلودگي هوا را كه در تهران حدود 4 هزار نفر در سال است، حل و فصل نمي كند.

سيام**1058**1336
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست